Categories: اخبار ورزشی

ملی‌پوش ۹۷ کیلوگرم ایران مجوز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کرد

ملی‌پوش ۹۷ کیلوگرم ایران مجوز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کرد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مجتبی گلیج یکی از کشتی‌گیرانی بود که به دلیل عدم کسب مدال و سهمیه المپیک در مسابقات جهانی بلگراد و همچنین نایب‌قهرمانی در بازی‌های آسیایی هانگژو، باید کار خود را در چرخه انتخابی تیم ملی در سال المپیک از مسابقات قهرمانی کشور آغاز می‌کرد.

او به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا قصد شرکت در این رقابت‌ها را نداد اما باتوجه به اولتیماتوم فدراسیون کشتی مبنی بر حذف غایبان از چرخه المپیک، او در ساری روی تشک رفت که به دلیل مصدومیت در همان مبارزه اول تن به شکست داد.

آمریکا با ریچاردز و میهالیس به دنبال تکمیل سهمیه کشتی آزاد المپیک در مکزیک

 

وقتی بعداز مسابقات کشوری نام اردونشینان اعلام شد نامی از مجتبی گلیج در بین دعوتی‌ها نبود و او به اردوهای بعدی نیز دعوت نشد.

با این وجود هیئت کشتی مازندران که پیش از این موضوع عدم دعوت از علی سوادکوهی و محمدحسین محمدیان نفرات دوم اوزان ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور به اردو را از طریق فدراسیون پیگیری کرده بود، درخصوص مجتبی گلیج نیز اعلام کرد که او در پایان دوره نقاهت آسیب‌دیدگی‌اش به اردو دعوت خواهد شد.

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد از امروز (پنجشنبه) در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد که باز هم نام گلیج در بین دعوتی‌ها نبود، درحالیکه دوره درمانی و نقاهت او به پایان رسیده است.

امید شایگان در این‌رابطه به خبرنگار برگزیده های ایران گفت: موضوع گلیج متفاوت از باقی نفرات دعوت شده بود، چون بعد از بهبود باید به اردو می‌آمد. فدراسیون به ما اعلام کرد که او می‌تواند در این اردو حضور داشته باشد و ما هم به هیئت کشتی تنکابن نامه زدیم که گلیج خودش را به تهران برساند. این کشتی‌گیر حتما در اردوی پیش رو حضور خواهد داشت.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

بازداشت داروفروش شیاد در فضای مجازی

داروفروشی که تاریخ انقضای داروها را تمدید می‌کرد، بازداشت شد.

4 ساعت ago

صادق زیبا کلام روانه زندان شد

صادق زیباکلام برای اجرای حکم به زندان رفت.

4 ساعت ago

زیباکلام کجا دستگیر شد؟

صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب دستگیر شد.

4 ساعت ago

جزئیات مرگ تلخ و مرموز بلاگر مشهدی

طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برندهای مختلف لوازم آرایشی را…

4 ساعت ago

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

4 ساعت ago

قیمت قبر در بهشت زهرا اعلام شد

قیمت قبر رزروی در بهشت زهرا از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۱۵…

4 ساعت ago