مواجهه با شخصیت معلم با حفظ تمام کرامت های معلمی صورت گیرد

مواجهه با شخصیت معلم با حفظ تمام کرامت های معلمی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ،افشین امیریان مدیر کل اموزش وپرورش استان در گردهمایی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان گفت: حضرت امام خمینی(ره) با نگاه پر از محبت و قدرت خود، امید و ایمان را در میان مردم شریف ایران گسترانید و اکنون، چهل و پنجمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را جشن می گیریم.

وی برگزاری نشست های مستمر و گفتگو و توجیه مسائل تعلیم و تربیت را اصلی مهم در آموزش و پرورش دانست و با قرائت جمله “شرف المکان بالمکین” ادامه داد: شان و جایگاه حوزه ارزیایی عملکرد توسط افراد درون آن مشخص می شود و حفظ این جایگاه بسیار اهمیت دارد چراکه حوزه بازرسی تضمین کننده فعالیت های آموزشی و فرهنگی می‌باشد.

امیریان، نوع مواجهه مسئولان حوزه ارزیابی عملکرد با مراجعان را محبت‌آمیز وصبورانه دانست و ادامه داد: مواجهه با شخصیت معلم با حفظ تمام کرامت های معلمی صورت گیرد و این مهم در تمامی شرایط لازم الاجراست.

وی با بیان اینکه خط قرمزهای آموزش و پرورش همواره رعایت می شود گفت: لازم است تا همواره در مسائل عقیدتی و اخلاقی بسیار جدی باشیم چراکه ریشه‌ی نظام تعلیم و تربیت در اخلاق و اعتقاد دانش‌آموزان اثرگذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، بر رعایت قانون و توجه به حق الناس تاکید نمود و گفت: یک مسئول بازرسی در عین داشتن نظم در رفتار و نظم در فکر، خط کش قانون را ملاک کار خود قرار می دهد و پایمال نشدن حق دانش‌آموزان، حق والدین و حق معلمان را رسالت خود می داند.

وی در پایان صحبت های خود، نیروی انسانی انقلابی و کارآمد را بال پرواز بر قله‌های پیشرفت نظام تعلیم و تربیت دانست وگفت برای داشتن یک بدنه قوی و کارآمد، لازم است تا از مدیران متعهد و متخصص استفاده نمائیم و بر اساس پالایش ها و ارزیابی ها، مدیران کم کار را شناسایی و با مدیران کارآمد جایگزین نماییم.

گفتنی است، در این نشست، کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق هفده گانه، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در مورد مسائل جاری این حوزه بیان نمودند.

۴۶

برگزیده های ایران

admin

Recent Posts

مجوز بدون محدودیت تیم‌داری شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال صادر شد

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه از صدور مجوز بدون محدودیت تیم‌داری شهرداری ارومیه در…

1 ساعت ago

آغاز نشست‌های تخصصی روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی

همزمان با برپایی «آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی» نشست‌های تخصصی زبان…

2 ساعت ago

زیاد پنیر نخورید، بدنتان فرسوده می‌شود/ ۴ عارضه جانبی مصرف بیش از حد پنیر

زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را…

3 ساعت ago

این ۲ ماده غذایی را حتما در وعده صبحانه بگنجانید

اگر آب پرتقال و غلات جزو اصلی صبحانه شما باشد، می‌تواند اثرات متفاوتی بر سیستم…

3 ساعت ago

بالاترین مصرف تجهیزات پزشکی در بیماران قلب و عروق و ارتوپدی

رئیس سازمان غذا و دارو بالاترین میزان مصرف تجهیزات پزشکی را مربوط به گروه قلب…

3 ساعت ago

انتخاب ۲۷۵ دکترمعلم از میان ۷۰۰۰ متقاضی برای دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: از بین ۷۰۰۰ متقاضی جذب هیئت علمی ۲۷۵ نفر انتخاب شدند.

3 ساعت ago