سایت خبری
famaserver
  • صفحه اصلی
  • اخبار استانها
  • اخبار روز
  • اخبار تکنولوژی
  • اخبار ورزشی
  • بازار مالی
  • گردشگری
  • اقتصادی
  • بین الملل
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

توافق مجتبی جباری با مس رفسنجان

5 ساعت پیش

جلسات چند مرحله‌ای خلیلی با اوسمار برای نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل

5 ساعت پیش

مسی پس از قهرمانی اینترمیامی در MLS: خوشحالم که بازنشستگی باشکوهی را برای آلبا و بوسکتس ساختیم

5 ساعت پیش

وسلین ماتیچ، مربی تیم‌های پایه بسکتبال ایران شد

5 ساعت پیش

فتح‌آبادی: خودمان دربی را کوچک کرده‌ایم/ ساپینتو و اوسمار نمی‌خواستند بازنده باشند

5 ساعت پیش

علی‌نژاد: روئینگ به صورت رسمی عضو مجمع کمیته ملی المپیک شد

5 ساعت پیش

اسبقیان: از تیم ملی فوتبال حمایت صددرصدی می‌شود/ به موفقیت روئینگ امیدواریم

5 ساعت پیش

مدت زمان دوری اخباری بعد از جراحی مشخص می‌شود

5 ساعت پیش

شادی: اعتراض حق ورزشکاران است/ دوست دارم آخرین مدال مهسا جاور، طلا باشد

5 ساعت پیش

تِراشتگن در آستانه گرفتن مجوز بازی برای بارسا/ گارسیا مشکلی ندارد

5 ساعت پیش

Home » میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

زمان انتشار: 4 آذر 1404 ساعت 17:00

دسته بندی: علمی و فناوری

شناسه خبر: 730123

زمان مطالعه: 5 دقیقه

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

امیرمسعود عابدین: وقتی نام میتسوبیشی و اوولوشن کنار هم می‌آید، اکثر علاقه‌مندان بلافاصله لنسر اوو را به خاطر می‌آورند؛ خودرویی توربوشارژ، جنگنده و ساخته‌شده برای پیست‌های رالی. اما دهه‌ها قبل، ژاپنی‌ها یک خودروی افسانه‌ای دیگر هم داشتند؛ خودرویی که نه برای پیچ‌های آسفالت، بلکه برای غرش روی شن‌های داغ آفریقا ساخته شد. پاجرو اوولوشن ۱۹۹۷، نسخه‌ای نادر از یک شاسی‌بلند مسابقه‌ای واقعی است؛ ماشینی که میتسوبیشی را به قهرمانی‌های تاریخی در رالی پاریس داکار رساند.

مزایده یک قهرمان

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

نسخه‌ای که اکنون در Bring a Trailer عرضه شده، یکی از حدود ۲۷۰۰ دستگاهی است که برای دریافت تایید همولوگیشن تولید شد؛ شاسی‌بلندی که به اندازه لنسر اوو عملکردمحور است، اما با بدنی مقاوم و قلب V۶ که برای ماراتن‌های بی‌رحم آفرود به دنیا آمده.

پاجرو بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۲۰۰۷ دوازده بار قهرمان داکار شد و سال ۱۹۹۷ (سال عرضه نسخه جاده‌ای اوولوشن) سر آغاز عصری بود که این SUV جهشی بزرگ در موفقیت‌های میتسوبیشی ایجاد کرد. تنها یک سال بعد، نسخه مسابقه‌ای این خودرو با قدرتی مثال‌زدنی پیروز رالی ۱۹۹۸ شد.

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

زیر بدنه عضلانی و گلگیرهای پهنش، یک موتور ۳٫۵ لیتری V۶ با زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها قرار دارد که در زمان عرضه ۲۷۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. این قلب تپنده با یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک همراه شده و توان را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. دیفرانسیل‌های لغزش محدود جلو و عقب، به‌اضافه یک دیفرانسیل مرکزی قفل‌شونده، به این خودرو توانایی حیرت‌انگیری روی سطوح مختلف می‌دهد.

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

طراحی بیرونی‌اش هم کاملا فریاد می‌زند که این یک شاسی‌بلند معمولی نیست: گلگیرهای جعبه‌ای، بادی‌کیت پهن و سقفی که حال‌ و هوای ماشین‌های خشن را تداعی می‌کند. رنگ نقره‌ای این نمونه، جذابیتش را دوچندان کرده است. پاجرو اوو ترکیبی از کیفیت بی‌نظیر دوران طلایی JDM و تجربه‌ای است که فقط سال‌ها آفرود حرفه‌ای می‌تواند شکل دهد.

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

این خودرو حدود ۱۳۵ هزار مایل (۲۱۷ هزار کیلومتر) کار کرده؛ رقمی که شاید برای یک توربوی کوچک دغدغه‌ساز باشد، اما برای یک V۶ ساخته‌شده برای داکار، تنها یک گرم‌ کردن ساده محسوب می‌شود.

در عصری که میتسوبیشی تقریبا به طور کامل از ساخت ماشین‌های اسپرت فاصله گرفته، دیدن چنین مدلی یادآور روزهایی است که لوگوی الماس مانند این خودروساز مترادف قدرت و عملکرد بود. حالا این شانس وجود دارد که یکی از همان افسانه‌ها دوباره صاحب جدیدی پیدا کند. مزایده این خودرو در ۲۶ نوامبر به پایان می‌رسد.

منبع: caranddriver

۲۲۷۳۲۲

حتما بخوانید : آیا روغن موتور تبخیر می‌شود؟
برچسب ها
خودروسازان صنعت خودروسازی
اشتراک گذاری

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

زمان انتشار: 4 آذر 1404 ساعت 17:00

دسته بندی: علمی و فناوری

شناسه خبر: 730124

زمان مطالعه: 5 دقیقه

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

امیرمسعود عابدین: وقتی نام میتسوبیشی و اوولوشن کنار هم می‌آید، اکثر علاقه‌مندان بلافاصله لنسر اوو را به خاطر می‌آورند؛ خودرویی توربوشارژ، جنگنده و ساخته‌شده برای پیست‌های رالی. اما دهه‌ها قبل، ژاپنی‌ها یک خودروی افسانه‌ای دیگر هم داشتند؛ خودرویی که نه برای پیچ‌های آسفالت، بلکه برای غرش روی شن‌های داغ آفریقا ساخته شد. پاجرو اوولوشن ۱۹۹۷، نسخه‌ای نادر از یک شاسی‌بلند مسابقه‌ای واقعی است؛ ماشینی که میتسوبیشی را به قهرمانی‌های تاریخی در رالی پاریس داکار رساند.

مزایده یک قهرمان

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

نسخه‌ای که اکنون در Bring a Trailer عرضه شده، یکی از حدود ۲۷۰۰ دستگاهی است که برای دریافت تایید همولوگیشن تولید شد؛ شاسی‌بلندی که به اندازه لنسر اوو عملکردمحور است، اما با بدنی مقاوم و قلب V۶ که برای ماراتن‌های بی‌رحم آفرود به دنیا آمده.

پاجرو بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۲۰۰۷ دوازده بار قهرمان داکار شد و سال ۱۹۹۷ (سال عرضه نسخه جاده‌ای اوولوشن) سر آغاز عصری بود که این SUV جهشی بزرگ در موفقیت‌های میتسوبیشی ایجاد کرد. تنها یک سال بعد، نسخه مسابقه‌ای این خودرو با قدرتی مثال‌زدنی پیروز رالی ۱۹۹۸ شد.

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

زیر بدنه عضلانی و گلگیرهای پهنش، یک موتور ۳٫۵ لیتری V۶ با زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها قرار دارد که در زمان عرضه ۲۷۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. این قلب تپنده با یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک همراه شده و توان را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. دیفرانسیل‌های لغزش محدود جلو و عقب، به‌اضافه یک دیفرانسیل مرکزی قفل‌شونده، به این خودرو توانایی حیرت‌انگیری روی سطوح مختلف می‌دهد.

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

طراحی بیرونی‌اش هم کاملا فریاد می‌زند که این یک شاسی‌بلند معمولی نیست: گلگیرهای جعبه‌ای، بادی‌کیت پهن و سقفی که حال‌ و هوای ماشین‌های خشن را تداعی می‌کند. رنگ نقره‌ای این نمونه، جذابیتش را دوچندان کرده است. پاجرو اوو ترکیبی از کیفیت بی‌نظیر دوران طلایی JDM و تجربه‌ای است که فقط سال‌ها آفرود حرفه‌ای می‌تواند شکل دهد.

میتسوبیشی پاجرو با قدرت و طراحی استثنایی، به حراجی می‌رود /عکس

این خودرو حدود ۱۳۵ هزار مایل (۲۱۷ هزار کیلومتر) کار کرده؛ رقمی که شاید برای یک توربوی کوچک دغدغه‌ساز باشد، اما برای یک V۶ ساخته‌شده برای داکار، تنها یک گرم‌ کردن ساده محسوب می‌شود.

در عصری که میتسوبیشی تقریبا به طور کامل از ساخت ماشین‌های اسپرت فاصله گرفته، دیدن چنین مدلی یادآور روزهایی است که لوگوی الماس مانند این خودروساز مترادف قدرت و عملکرد بود. حالا این شانس وجود دارد که یکی از همان افسانه‌ها دوباره صاحب جدیدی پیدا کند. مزایده این خودرو در ۲۶ نوامبر به پایان می‌رسد.

منبع: caranddriver

۲۲۷۳۲۲

حتما بخوانید : آیا روغن موتور تبخیر می‌شود؟
برچسب ها
خودروسازان صنعت خودروسازی
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • تفاوت مهم گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ
    تفاوت مهم گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ 2 هفته پیش
  • سلاحی جدید برای قطع اینترنت ماهواره‌ای استارلینک
    سلاحی جدید برای قطع اینترنت ماهواره‌ای استارلینک 2 هفته پیش
  • معمای S550 /  مرسدس بنز ۲ میلیاردی که در ایران ۴۰ میلیارد قیمت دارد!
    معمای S550 / مرسدس بنز ۲ میلیاردی که در ایران ۴۰ میلیارد قیمت دارد! 2 هفته پیش
  • چه اتفاقی در اعماق زمین افتاده است؟ / یک کشف بزرگ در زیر کوه‌های چین
    چه اتفاقی در اعماق زمین افتاده است؟ / یک کشف بزرگ در زیر کوه‌های چین 2 هفته پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • آذربایجان شرقی 1487
  • آذربایجان غربی 1357
  • اجتماعی 15588
  • اخبار استانها 0
  • اخبار تکنولوژی 272
  • اخبار روز 15397
  • اخبار ورزشی 20670
  • اردبیل 903
  • اصفهان 1616
  • اقتصادی 8124
  • البرز 809
  • ایلام 584
  • بازار مالی 31
  • بوشهر 485
  • بین الملل 5568
  • تبلیغات 51
  • تهران 744
  • چند رسانه ای 0
  • چهارمحال و بختیاری 1455
  • خراسان رضوی 1161
  • خراسان شمالی 711
  • خوزستان 1042
  • زنجان 653
  • سبک زندگی 377
  • سلامت 3502
  • سمنان 1185
  • سیاسی 12668
  • سیستان و بلوچستان 491
  • عکس 329
  • علمی و فناوری 7632
  • فارس 1244
  • فرهنگ و هنر 19382
  • قزوین 770
  • قم 837
  • کاریکاتور 452
  • کردستان 940
  • کرمان 1877
  • کرمانشاه 1232
  • کهگیلویه و بویراحمد 1299
  • گردشگری 12
  • گلستان 451
  • گیلان 1117
  • لرستان 1161
  • مازندران 897
  • مرکزی 563
  • مناطق آزاد 218
  • هرمزگان 1345
  • همدان 256
  • یزد 30

جدیدترین مقالات

  • واتیکان هیچ‌گاه علیه حزب‌الله موضع تقابلی نمی‌گیرد / پاپ لئو در چارچوب سنت واتیکان حرکت می‌کند؛ فرانسیس یک استثنا بود
    واتیکان هیچ‌گاه علیه حزب‌الله موضع تقابلی نمی‌گیرد / پاپ لئو در چارچوب سنت واتیکان حرکت می‌کند؛ فرانسیس یک استثنا بود 4 ساعت پیش
  • پدر در زندان؛ پسر در سودای ریاست جمهوری
    پدر در زندان؛ پسر در سودای ریاست جمهوری 4 ساعت پیش
  • زلنسکی پس از تماس با ویتکاف و کوشنر: به‌دنبال راه‌حل «عملی و قابل اجرا» برای صلح هستیم / روسیه، اروپا را تهدید کرد
    زلنسکی پس از تماس با ویتکاف و کوشنر: به‌دنبال راه‌حل «عملی و قابل اجرا» برای صلح هستیم / روسیه، اروپا را تهدید کرد 4 ساعت پیش
  • تلاش خاندان اسد برای بازگشت به قدرت با پول پاشی؟
    تلاش خاندان اسد برای بازگشت به قدرت با پول پاشی؟ 4 ساعت پیش
  • وزیر جنگ آمریکا: از وطن و نیم‌کره زمین حفاظت می‌کنم؛ دکترین مونرو اجرا می‌شود/ بازدارندگی چین از طریق قدرت، نه رویارویی مستقیم
    وزیر جنگ آمریکا: از وطن و نیم‌کره زمین حفاظت می‌کنم؛ دکترین مونرو اجرا می‌شود/ بازدارندگی چین از طریق قدرت، نه رویارویی مستقیم 4 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

هاست ویندوز | هاست لاراول | سرور مجازی | دانلود رایگان نرم افزار |  مشاوره رایگان راه اندازی کافه | آموزش زبان آلمانی |

بهترین آژانس مسافرتی و هواپیمایی تهران | قیمت تتر امروز

کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد .@2025