Categories: بوشهر

میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر چقدر است؟

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران از افزایش ۲۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در مدت ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بندر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در ۹ ماه گذشته سال ۱۴۰۰ سه میلیون و ۲۵۷ هزار ۱۷۲ تن کالا نفتی و غیر نفتی در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که از این میزان دو میلیون و ۱۲۹ هزار و ۸۹۱ تن مربوط به بخش غیر نفتی و یک میلیون و ۱۲۷هزار ۲۸۱ تن مربوط به بخش نفتی است.

وی افزود: در همین مدت حجم تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر ۳۰ هزار و ۱۶۳ TEU بوده است که از این میزان تعداد ۲۴ هزار و ۸۹۳ TEU مربوط به کانتینر پر و پنج هزار و ۲۷۰ TEU مربوط به کانتینر خالی می‌باشد که رشد چهار درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: در بازه زمانی ۹ ماهه سال  ۱۴۰۰ تعداد شناورهای ورودی به بندر بوشهر یک هزار و ۸۷۹ فروند بوده که از این میزان  تعداد ۴۳۰ فروند مربوط به شناورهای بالای هزارتن و تعداد یک هزار و ۴۴۹ فروند مربوط به  شناورهای زیر هزار تن است.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد شناورهای خروجی از بنادر نیز تعداد یک هزار و ۸۲۲ فروند بوده که از این میزان تعداد ۴۰۵ فروند مربوط به شناورهای بالای هزارتن و تعداد یک هزار ۴۱۷ فروند آن شناورهای زیر هزار تن بوده است.

ارجمند زاده بیان کرد: در موضوع جابجایی مسافر از بنادر استان نیز حجم جابجایی مسافر در۹ ماه گذشته سال ۱۴۰۰  تعداد ۵۱ هزار و ۶۸۷ نفر بوده که از این تعداد ۲۵هزار و ۲۴۴ نفر مربوط به مسافران ورودی و تعداد ۲۶ هزار ۴۴۳ نفر مسافران خروجی بوده است.

انتهای پیام/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد.

3 ساعت ago

آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس

داریوش مهرجویی مهر سال گذشته در منزل شخصی‌اش و همراه با دخترش به قتل رسید.

3 ساعت ago

بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس

تیپ اصلی رعنا آزادی‌ور بازیگر «زخم کاری» در واقعیت را می‌بینید.

3 ساعت ago

صداوسیما تک حزبی شده به همین دلیل ما سال‌ها صدای ربنای استاد شجریان را از تلویزیون نمی‌شنویم

کامبیز نوروزی معتقد است که صداوسیما در سال‌های اخیر تک حزبی شده و به جای…

3 ساعت ago