Categories: عکس

نام برنده توپ طلای ۲۰۲۱ لو رفت/عکس

برنده توپ طلا در حالی چند روز دیگر مشخص می‌شود که امسال برخلاف اکثر سال های گذشته شاهد رقابت بسیار نزدیکی بین فوق ستاره های دنیای فوتبال برای برنده شدن این جایزه خواهیم بود.

در واقع با توجه به اتفاقاتی که طی یک سال اخیر رخ داده می‌توان از ستاره هایی نظیر لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی، جورجینیو و انگولو کانته به عنوان اصلی‌ترین بخت های برنده شدن این جایزه نام برد؛ هرچند که نباید نام کریستیانو رونالدو را هم فراموش کرد که اخیراً مدیر برنامه اش یعنی خورخه مندس او را شایسته توپ طلا دانسته بود.

اما با توجه به دستاوردهایی که ستاره تیم ملی ایتالیا و باشگاه چلسی طی یک سال گذشته داشته و موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا و یورو شده، بسیاری جورجینیو را شایسته کسب توپ طلای ۲۰۲۱ می دانند اما کوریره دلو اسپورت در شماره امروز خود ادعای دیگری را مطرح کرده است.

این نشریه ایتالیایی در یک مطلب به نوعی اعتراضی ضمن فاش کردن نام لیونل مسی به عنوان برنده جایزه توپ طلا در سال ۲۰۲۱ نوشته است: “او کم تر از جورجینو جام برده اما در ۲۹ نوامبر توپ طلا را دریافت خواهد کرد.

در واقع این روزنامه معتقد است که فوق ستاره آرژانتینی برنده جایزه توپ طلا خواهد شد نه به خاطر اینکه بهترین بوده بلکه به این دلیل که نام او لیونل مسی است. کوریره تاکید کرده که جورجینیو بیش از هر فرد دیگری شایسته بردن توپ طلا بوده اما نهایتاً مسی این جایزه را از آن خود خواهد کرد.

با توجه به این ادعا لیونل مسی که چندی پیش با تیم ملی آرژانتین به مقام قهرمانی کوپا آمه ریکا دست یافته بود هفتمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد و جورجینیو بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یورو از کسب این جایزه فردی بزرگ باز خواهد ماند.

۲۵۷ ۲۵۱

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

دانش‌آموزانی که کارت امتحانات نهایی نگرفته‌اند، چه کنند؟

وضعیت دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت امتحانات نهایی نشدند مشخص شد.

6 ساعت ago

دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از تصویب متناسب‌سازی تقویم آموزشی کشور…

6 ساعت ago

تدریس معلم افغانستانی در مدارس ایران؟/ پاسخ آموزش و پرورش

هیچ یک از اتباع خارجی به عنوان «معلم» در مدارس ایران مجوز ورود ندارند.

6 ساعت ago

رگبار و وزش باد شدید در این استان‌ها / خنک‌ترین و گرمترین شهرها کدامند؟

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۴ و ۵ درجه سانتیگراد و اهواز…

6 ساعت ago

آمار عجیب مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایران

آمار قربانیان تصادفات رانندگی دوباره از مرز ۲۰ هزار نفر گذشت.

6 ساعت ago

آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی/ جزئیات

یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و صندلی‌های اداری در شهرک صنعتی چهاردانگه دچار حریق شد.

6 ساعت ago