Categories: اصفهان

ناکامی سارقان منزل در حین سرقت در کاشان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کاشان، حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد از محتویات داخل خودروهای پارک شده در سطح شهر کاشان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت،

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان، با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند اعضای باند سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه زیادی را کشف کنند.

بساطی خاطرنشان کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند اما در مواجه با مستندات پلیس به ۲۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو از خودروهای پارک شده در سطح شهر کاشان و فروش اموال مسروقه به یک نفر مال‌خر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: از پارکینگ‌های عمومی و اختصاصی جهت پارک خودرو استفاده کنید و از قرار دادن کیف و اشیای وسوسه‌انگیز در داخل خودرو اجتناب کنید.

ناکامی سارقان منزل در حین سرقت در کاشان

وی در ادامه گفت: دو نفر جوان که به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن در بلوار دانش شهر کاشان بودند، شناسایی و تحت مراقبت پلیس آگاهی قرار گرفتند.متهمان با مشاهده مأموران قصد فرار از محل را داشتند که با سرعت عمل پلیس بلافاصله دستگیر شدند.

بساطی افزود: متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های پلیس اذعان کردند که منازل خالی از سکنه را شناسایی کرده و در حال برنامه‌ریزی برای سرقت آنان بودند که در عملیات پلیس دستگیر می‌شوند ‌.

فرمانده انتظامی کاشان بابیان اعتراف سارقان به ۷ مورد سرقت از منازل سطح شهر کاشان و ادامه تحقیقات پلیس برای سرقت‌های احتمالی دیگر، افزود: همراهی و مشارکت شهروندان در گزارش موارد مشکوک به سامانه تلفنی ۱۱۰، همواره ازجمله مؤلفه‌های پیشگیرانه بوده است.

وی بابیان اینکه، با انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌‌ شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته، سرنخ‌هایی از سارق این پرونده‌ها به دست آمد، خاطرنشان کرد: در ادامه روند رسیدگی، مأموران کلانتری ۱۲ ولی‌عصر (عج) حین گشت‌زنی نامحسوس موفق شدند متهم را در حین سرقت از محتویات داخل یک دستگاه خودرو سمند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

بساطی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های فنی به‌عمل‌آمده تاکنون به ۵۹ مورد سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده است، اظهار داشت: متأسفانه برخی از شهروندان علیرغم اینکه منازل مسکونی آن‌ها دارای پارکینگ است اما، وسایط نقلیه خود را در سطح معابر عمومی پارک می‌کنند که لازم است در این خصوص بیش‌ازپیش توجه داشته و ضمن توجه به هشدارهای پلیسی، در جهت پیشگیری از جرائم به‌ویژه سرقت اقدام کنند.

گفتنی است: شهروندانی که طی ماه جاری محتویات داخل خودروهای آن‌ها به سرقت رفته است می‌توانند جهت رسیدگی به پرونده به پلیس آگاهی کاشان مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/آ/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم| تصویری زیبا و خلوت از تقاطع کاخ در دهه چهل/ عکس

تهران قدیم عکس‌های زیبا و خاطره انگیز زیادی دارد.

5 ساعت ago

نهایی شدن محل آرامستان جدید تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نهایی شدن توافق با مالک زمین محل احداث آرامستان…

5 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی برای این هفته/ سامانه بارشی جدید کی وارد کشور می‌شود؟

طبق اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب به سایر مناطق کشور وارد خواهد…

5 ساعت ago

انفجار سهمگین ساختمان مسکونی در این منطقه تهران

بر اساس اعلام سازمان آتش‌نشانی تهران، یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه ۷ تهران…

5 ساعت ago

کشف تریاک جاسازی‌شده در «کفش» دو تبعه افغان/ عکس

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک جاسازی‌شده در کفش…

5 ساعت ago

از افرایش جریمه‌های رانندگی چه خبر؟

قرار بود که افزایش جرائم رانندگی از آخر فرودین ماه اجرا شود اما تا به…

5 ساعت ago