نصیرزاده: بهترین گزینه برای هدایت تراکتور سولدو بود/شکایت اروین پنجره تراکتور را بست

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، هوشنگ نصیرزاده در خصوص شرایط فعلی تراکتور اظهار داشت: باشگاه تراکتور در مقطعی متوجه شد اگر گزینه ایرانی برای سرمربیگری انتخاب شود، در موردش پیش داوری می‌شود. بهترین گزینه برای سرمربیگری این تیم فرد خارجی بود تا از لحاظ جوی همه چیز تحت کنترل باشد.

وی افزود: سولدو سال‌ها پیش هدایت تیم کلن آلمان را بر عهده داشت. او فردی است که خیلی دیسیپلین دارد و اگر هنگام تمرین کادر فنی همراه خود گوشی همراه داشته باشند، به آنها اعلام می‌کند که از زمین تمرین بیرون بروند. یکسری موضوعات هست که با توجه به اینکه کسی نمی‌داند در درون باشگاه چه اتفاقاتی می‌افتد در مورد این تیم اظهار نظر می‌کنند که غیرمتعارف است. 

نصیرزاده ادامه داد: برای مثال حمزاوی از ما درخواست طلب خود را داشته و به همین دلیل است که پنجره باشگاه بسته شده. این موضوع باعث شد کسانی که در فضای مجازی  هستند به ما و مالکان باشگاه فحاشی می‌کنند. پنجره‌مان با ارسال توافق‌نامه‌ای به استانبول برای پرداخت طلب استوکس باز شد. آن هم در شرایطی که وکیل استوکس یک خانم است و کنار آمدن با او سخت بود اما باشگاه توانست طلبش را پرداخت کند. این اواخر پولی برای میمبلا در بانک آمریکا برای او واریز شد و به دلیل اینکه دلار بود در بانک متوقف شد تا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: بازیکنانی برای بستن قرارداد به باشگاه می‌آوردیم با کادر فنی صحبت می‌کردند و بازیکن اعلام می‌کرد که پنجره شما بسته است و ترجیح می‌دادند به باشگاهی منتقل شوند که پنجره نقل و انتقالاتشان  باز است. در دقایق پایانی پنجره تراکتور را باز کردند اما نامه‌ای از فیفا در رابطه با پاتریک آمد. در آن نامه فیفا نوشت از همین امروز پنجره باشگاه بسته است و نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. باشگاه نزدیک به ۲ میلیون یورو به آنها پرداخت کرده است. 

نصیرزاده که با رادیو تهران ورزشی گفت‌و‌گو می‌کرد، گفت: پنجره ما به دلیل شکایت حمزاوی بسته نشده است بلکه در ابتدا به دلیل شکایت اروین بسته شده و پس از شکایت او  حمزاوی هم به آن اضافه شد. در حال حاضر اروین، حمزاوی و فورچونه از این باشگاه طلب دارند. از وکلای این سه بازیکن درخواست کردیم که با آنها برای پرداخت مطالباتشان جلسه‌ای برگزار کنیم و امیدوارم که این مشکلات زودتر حل شود.

انتهای پیام/ ۶۰۰۱۷/س


admin

Recent Posts

نجات ۵ نفر مفقودی در ارتفاعات تکاب

نجاتگران هلال احمر شهرستان تکاب ۵ نفر مفقودی در ارتفاعات آی قلعه سی تکاب آذربایجان‌غربی…

46 دقیقه ago

ماجرای عاشق شدن محمدرضا فروتن و بهرام افشاری

در هفته‌ای که گذشت سینمای ایران با اکران ۱۱ فیلم حدود ۸۵۲ هزار مخاطب را…

1 ساعت ago

نمایشگاه کتاب در دو روز ۷۴ میلیارد تومان فروخت

نمایشگاه کتاب با ارائه آماری از میزان فروش نمایشگاه تا پایان روز دوم، در بخش…

1 ساعت ago

زهره فکور صبور؛ قتل یا خودکشی خانم بازیگر؟

فارغ از سویه‌های قضایی و اخلاقی این پرونده، آنچه در چنین اتفاقاتی قابل تأمل است…

1 ساعت ago

تبریک تولد مجید صالحی به رضا عطاران

مجید صالحی بازیگر و کارگردان کشورمان در صفحه اینستاگرامش سالروز تولد رضا عطاران را تبریک…

1 ساعت ago

تصویری از خانم بازیگر در یک مهمانی در استانبول/ عکس

هانده ارچل، سوپراستار سینمای ترکیه و بازیگر نقش کیمیا خاتون در فیلم مست عشق به…

1 ساعت ago