Categories: زنجان

نمایشگاه‌‌ کاسپین تخصصی برگزار می‌شود/ کاسپین جای فروش پاستیل نیست

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، رضا قندیلی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه معدن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین پس از ۶ سال اظهار کرد: زنجان یک موقعیت طلایی در خاورمیانه دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در بحث سرب و روی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، تصریح کرد: با این حال از ظرفیت استان در این بخش و معرفی این صنعت استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه تاکنون زیرساخت برگزاری چنین نمایشگاهی در زنجان فراهم نشده بود، اضافه کرد: قطعا برگزاری این نمایشگاه آورده خوبی برای استان خواهد داشت و تولید ثروت و اشتغال می‌کند.

قندیلی با اشاره به اینکه هر متر مربع فضای نمایشگاهی موجب اشتغالزایی برای ۱۲ نفر می‌شود، افزود: قطعا برگزاری مستمر این نمایشگاه در بخش کلان تاثیر بسزایی در اشتغال خواهد داشت.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به حضور ۸۶ شرکت در نمایشگاه معدن زنجان گفت: ۹۰ درصد مشارکت کنندگان از استان‌های دیگر هستند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان آذرماه ۴ نمایشگاه تخصصی در کاسپین داریم، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که در سال آینده ۵۰ نمایشگاه تخصصی برگزار کنیم.

قندیلی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کاسپین مدرنترین مرکز نمایشگاهی غرب کشور است، اضافه کرد: تولیدکنندگان صنایع باید نمایشگاه را باور کنند و در این باره باید رسانه‌ها نیز کمک کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به ظرفیت استان زنجان در حوزه‌ معدن گفت: استان زنجان باید هاب منطقه در توسعه کانی‌های غیرفلزی شود که برگزاری نمایشگاه پیشانی آن است.

وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی استان باید از ظرفیت میزبانی در برگزاری نمایشگاه استفاده کنیم، افزود: در این حوزه باید بخش خصوصی و بخش دولتی مشارکت کنند.

قندیلی با بیان اینکه نمایشگاه جریان زنده است و در واقع نبض تولید محسوب می‌شود، افزود: دو سال نمایشگاه زنجان تعطیل بود، در حالی که در سایر استان‌ها نمایشگاه برگزار شد، ولی ما به دنبال راه‌اندازی آن هستیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه برنامه ما تخصصی برگزار کردن نمایشگاه‌ در کاسپین است، گفت: از این اجازه نخواهیم داد که نمایشگاه‌ها به صورت ادغامی برگزار شود، حتی هم اکنون نیز بین کریدورها دیوار کشیده شده تا حتی در صورت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی همزمان امور درهم نشود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه محل فروش نیست و جای تعاملات تجاری است، تصریح کرد: باید این دیدگاه که نمایشگاه صرفا مواد غذایی است کنار گذاشته شود؛، چون نمایشگاه جای فروش پاستیل و شکلات نیست.

قندیلی با اشاره به اینکه سیاست مدیریت جدید برگزاری نمایشگاه به صورت مستقل است، افزود: ما به دنبال ایجاد محیطی شیک همانند محل اداره برای حضور سرمایه‌گذاران به منظور تعاملات تجاری هستیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه امروز تنها یک غرفه کوچک به منظور کمک به زنان سرپرست خانوار به موسسه روزبه داده شده است، افزود: ما حتی به دنبال ایجاد یک هتل در محل نمایشگاه هستیم که محلی برای اسکان سرمایه‌گذاران و تجار باشد که این امر به مراتب بهتر از وجود غرفه‌های کوچک خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نمایشگاه خودرو و کتاب باهم برگزار می‌شد، افزود: از این پس نمایشگاه‌ها به صورت تخصصی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-11-30 10:05:01

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

برگزاری آئین باشکوه ادای احترام اصحاب فرهنگ و هنر به شهید جمهور/ استقبال و همدلی گسترده سینماگران

آئین یادبود و ادای احترام خانواده فرهنگ و هنر به شهیدان خدمت به ویژه شهید…

2 ساعت ago

تغییر چهره «خانم شیرزاد» ساختمان پزشکان بعدِ ۱۳سال

تغییر چهره «خانم شیرزاد» ساختمان پزشکان بعدِ ۱۳سال ببینید.

2 ساعت ago

پیام مرموز دیوید لینچ/ چیزی در راه است

فیلمساز مشهور با یک پیام ویدیویی پررمز و راز خبر داد که چیزی در راه…

2 ساعت ago

بازخوانی فضای انتخاباتی بعد از شهادت شهید رجایی در سال ۱۳۶۰/ هاشمی رفسنجانی و موسوی از آیت‌الله خامنه‌ای حمایت کردند

هاشمی رفسنجانی: «آقای خامنه‌ای را (برای ریاست‌جمهوری) شایسته‌ترین می‌دانم... آقای خامنه‌ای یک نمونه‌ی مسلمان جامعی…

2 ساعت ago

تصویر تازه‌ای از ارسطوی پایتخت در کنار خانم بازیگر

شبنم مقدمی عکس تازه‌ای در کنار احمد مهران‌فر از پشت صحنه فیلم سینمایی «خجالت نکش۲»…

2 ساعت ago

انسان و تجربه کنار آمدن با تجربیات زندگی

انیمیشن کوتاه «پیله» به کارگردانی فاطمه زاهدیان درباره کنار آمدن انسان با تجربه‌های زندگی و…

2 ساعت ago