فرهنگ و هنر

نماینده آشوریان: شهید رئیسی سدی برابر زیاده‌خواهی دشمن بود

نماینده آشوریان: شهید رئیسی سدی برابر زیاده‌خواهی دشمن بود

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران، شارلی انویه تکیه نماینده اقلیت (مسیحیان آشوری) در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که با حضور نمایندگان ادیان ابراهیمی در بنیاد ایرانشناسی برگزار شد، گفت: در ماجرای حادثه رئیس جمهور عزیزمان و همراهان‌شان قلب ملت ایران سراسر اندوه و ماتم شد. همچنین با شنیدن خبر جانسوز ملکوتی شدن سید شهیدان اهل خدمت، آیت الله دکتر رئیسی در حادثه سقوط بالگرد، اندوهی فراوان را اینجانب به همراه جامعه روحانیون آشوری و کلدانی و جامعه شریف مسیحیان آشوری و کلدانی فرا گرفته است. خداوند یکتا خادم راستین، محبوب و صادق خود را در آغوش کشید و مهمان خود کرد. جای حقِ خدمات صادقانه ی رئیس جمهور آیت الله رئیسی جز شهادت در مسیر خدمت نبود.

وی افزود: در طول ۴ سال آشنایی و ارتباط کاری با شهید عزیز، از اولین روزهای شروع مجلس یازدهم که همکاری بسیار چشم گیری و مخلصانه‌ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت، اینجانب شاهد خلوص نیت، صفای باطن و خدمات شایسته‌ی آن شهید بزرگوار و سربلند در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودم. تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت‌هایی که همواره مایه امیدواری ملت سربلند ایران و نیز خشنودی رهبر فرزانه انقلاب بود. ایشان با سوابق کاری خود از اوایل انقلاب نشان داد که در سنگرهای مختلف برای خدمت به مردم و انقلاب، متواضعانه‌، مخلصانه و شبانه‌روزی تلاش کرد.

رئیس جمهور ما همدلی ادیان را سبب استحکام جامعه می‌دانست

شارلی با اشاره به اینکه خدمت خستگی‌ناپذیر برای سرافرازی ملت ایران و پیشرفت ایران عزیز، شاخصه بارز آیت الله شهید رئیسی در تمام مناسبت و مسئولیت‌ها بود، افزود: همین ویژگی موجب محبوبیت شهید جمهور در قلوب تمام مؤمنان اعم از مسلمانان،‌ مسیحیان، کلیمیان و زرتشتیان ایران بود. او خدمتگزاری خالص برای ملت و سدی برابر زیاده‌خواهی دشمنان بود. مجاهدت‌های آیت الله رئیسی در دفاع از حقوق ملت شریف ایران و ایستادن در مقابل زورگویی دشمنان این ملت تا همیشه ماندگار خواهند ماند. از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای بازماندگان اجر و شکیبایی مسئلت داریم.

وی ادامه داد: در این میان، مایه‌ی امیدواری ملت ایران، کشتیبان حکیم انقلاب ایران، آیت الله خامنه‌ای است. پیوند ایشان با ملت در تمام این سالها کشور را از سخت‌ترین بحران‌ها و حوادث به سلامت عبور داده است. امروز نیز قطعاً حکمت، درایت و مدیریت و به ویژه ارتباط وثیق ایشان با مردم، راهگشا، آرامبخش و دلگرم‌کننده خواهد بود. رحمت خداوند منان و درود بی پایان ملت بر خادم جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان و تمام شهدای خدمتگزار انقلاب شکوهمند به ویژه شهیدان مسیحیِ آشوریِِ دفاع مقدس، یادشان جاویدان و راهشان پر رهرو باد.

 

انتهای‌پیام/ 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا