ولیالله بیاتی در گفتوگو با خبرنگار برگزیده های ایران در تفرش اظهار کرد: ضعیفترین جاده استان در سه شهر تفرش، آشتیان و فراهان واقع شده و مردم این سه شهر به شدت از وضعیت جادهها گلهمند هستند.
وی تصریح کرد: در اکثر شهرهای استان جادهها دو بانده هستند، اما در مسیر تفرش، آشتیان و فراهان جادهها یک طرفه هستند که موجب بالا بودن آمار تلفات جادهای شده است.
نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سالهای گذشته منابع اعتباری به درستی بین شهرستانها توزیع نمیشد و برخی از شهرها از توزیع ناعادلانه اعتبارات خسارتهای بسیاری را متحمل شدند، افزود: چرا باید اجرای یک پروژه راهسازی بیش از ۱۰ سال طول بکشد، متاسفانه ضعیفترین مدیر استان، مدیرکل راه و شهرسازی بود که عملکرد ضعیف وی در حوزه راهها موجب کشته شدن بسیاری از شهروندان در این جادهها شد.
بیاتی گفت: هفته گذشته بر اثر شاخ به شاخ شدن دو خودرو به دلیل تاریکی جاده و یک بانده بودند، دو مادر جان خود را از دست دادند و دو سرنشین خودروها نیز بدنشان قطعه قطعه از لا به لای آهن پارهها بیرون کشیده شد، چه کسی پاسخگو است و چرا مردم باید تاوان کوتاهی مدیران را با جانشان بدهند؟
وی بیان کرد: کی و چه زمانی قرار است مسوولان به وضعیت جاده باریک، بدون روشنایی و یک بانده این سه شهرستان رسیدگی کنند؟ چرا دستگاههای نظارتی بر عملکرد مدیران ذیربط رسیدگی نمیکنند و بابت جانهایی که در جادهها حراج میشوند از مدیران مربوطه بازخواست نمیکنند؟
نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی از طرح شکایت کوتاهی مدیرکل راه و شهرسازی در رسیدگی به وضعیت جادههای استان در دستگاههای بازرسی خبر داد و گفت: مشکل نبود اعتبار نیست، مشکل نبود مدیریت درست و کوتاهی مدیران بیمسوولیت است، متاسفانه در هشت سال گذشته مدیران پای کار نبودند و به درستی به وظایف خود عمل نکردند که امیدواریم با انتصاب مدیریت جدید استان شاهد تحول مدیریتی در استان و پایان دادن به این وضعیت خوابیده مدیریتی باشیم.
انتهای پیام/