نورهای عجیب و غریب و مرموز لحظه زلزله در آسمان سرپل ذهاب و رودبار و بم هم دیده شدند؟

نورهای عجیب و غریب و مرموز لحظه زلزله در آسمان سرپل ذهاب و رودبار و بم هم دیده شدند؟

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، خبر « فیلم | رازگشایی از نورهای عجیب و غریب آسمان ترکیه در لحظه زلزله ! » با واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران برگزیده های ایران مواجه شد، تعدادی از کاربران وجود نور در آسمان در هنگام زلزله را با چشم خود دیدند، به طوری که کاربری با نام پسر آفتاب، در این خصوص نوشت:« من بچه سرپل ذهابم چندسال پیش که اونجا زلزله اومد ماهم همچین پدیده ای داشتیم تو یه لحظه اسمون تاریک، مثل روز شد و بعدشم همه رفتیم رو ویبر.» و کاربر دیگری نیز با نام محسن در تایید این حرف نوشت:« تو زلزله رودبار هم دیده شده. علم هنوز کشف نکرده. عملکرد هارپ هم همینجوری هست پس احتمال داره این هارپ از نوع طبیعی باشه . هارپ طبیعی!» و کاربر دیگری نیز با نام علی دایی در تایید این سخن نوشت:« ما هم در ایلام اون نورو دیدیم.» و کاربر دیگری نیز در تایید آسمان نورانی در زمان زلزله در سر پل ذهاب نوشت:« اقا راست میگه من بچه لرستانم دوستم سرباز لب مرز بود گفت سر پل ذهاب یه همچین نوری اومد بعد زلزله اومد.»

در میان واکنش گسترده کاربران در تایید نورانی شدن آسمان در هنگام زلزله، کاربرانی این پدیده را دروغ عنوان کردند؛ کاربری در این خصوص نوشت:« یه تز احمقانه برای توجیه چیزی که درکش نمیکنند… زلزله و سیل و… اینا همش بلاهابی که طبق نص صریح قران.. عذاب الهی هستش… که بر اثر طغیان انسان و فساد و… بر زمین نازل میشه..»

در این میان عده‌ای علل دیگری برای نورانی شدن آسمان مطرح کردند، کاربری در این خصوص نوشت:« خیلی ساده اید ! این نورها از برخورد کابل های فشار قوی برق به هم و جرقه به خاطر تکان های شدید است.» و کاربر دیگری نیز در این خصوص نوشت:« نور که دیده شد اون از اتصال برق است موقع که ساختمان ها شروع به چپ شدن کرده کابل باهم اتصال کرده.»

کاربر دیگری نیز با نام مینا در خصوص علت زلزله نوشت:« شاید این زلزله ها ربطی به زمین نداره شاید از اسمانها چیزهای ماورایی و نورانی به زمین برخورد میشود که زمین را تکان میدهد.»

با وجود نظرات متعدد کاربران، کاربری بر این باور است که می‌توان خیلی ساده علت این پدیده را پیدا کرد؛ کاربری در این خصوص نوشت:« بهرحال علت آن از طریق ماهواره ها هم قابل مطالعه و پیگیری است.»

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری برگزیده های ایران

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم | اتوبوس سواری عجیب در تهران؛ ۶۰ سال قبل/ عکس

رکاب سواری در تهران سال ۱۳۴۳ به یک پدیده تبدیل شده بود.

9 ساعت ago

اقدام جدید پلیس درباره ثبت جرائم رانندگی

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات…

9 ساعت ago

آماده‌باش برای جاری شدن سیل در این ۷ استان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع…

9 ساعت ago

افزایش تلفات سیل در خراسان رضوی/ آمار جدید

پیکر هشتمین قربانی سیل خراسان رضوی پیدا شد.

9 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه

کیفیت هوای پایتخت در آخرین جمعه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همچنان در وضعیت قابل قبول یا…

9 ساعت ago

این جاده به علت بارش شدید باران و تگرگ بسته شد

جانشین رئیس پلیس راه نیشابور گفت: مسیر نیشابور_ کاشمر بر اثر بارش شدید باران و…

9 ساعت ago