آذربایجان غربی

هفته دولت، ۶۵ پروژه راهداری در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

هفته دولت، ۶۵ پروژه راهداری در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر افزود: در هفته دولت ۶۵ پروژه راهداری با اعتبار ۲۴۴ میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: طرح‌های قابل افتتاح  در هفته دولت در حوزه راهداری آذربایجان‌غربی شامل ۱۸ طرح در حوزه ایمنی راه و حریم، ۷ طرح در حوزه نگهداری ابنیه فنی، ۱۳ طرح در حوزه راه روستایی، ۲۷ طرح در حوزه نگهداری راهها و یک طرح نیز در بخش مرکز مدیرت راه‌ها است.

دست نشان با اشاره به همت اداره کل راهداری آذربایجان‌غربی در جهت رفع نقاط حادثه خیز استان است، خاطر نشان کرد: از جمله ۱۸ طرحی که در حوزه ایمنی راه و حریم اداره کل در هفته دولت افتتاح می‌شود می توان به حذف ۱۳ نقطه پرتصادف استان، ۲۰۰۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۳۵۰ عدد تابلو و علائم، نصب بالغ بر ۲ کیلومتر نیوجرسی و ایجاد ۵ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای مواصلاتی استان با اعتبار هزینه شده ۸۶۲ میلیارد ریال اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: لکه گیری و آسفالت بیش از ۵۹ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان، آسفالت بیش از ۴۳ کیلومتر راه روستایی و احداث ۷ دستگاه پل از دیگر طرح‌های هستند که در حوزه راه روستایی، نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی در هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا