Categories: زنجان

وامدار کسی نیستم/ عذرخواهی از خبرنگاران به خاطر اتفاقات مجمع فوتبال

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، نادر بلباسی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هیات فوتبال خانه خبرنگاران است و بنای این هیات همکاری با رسانه‌هاست.
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با عذرخواهی از رسانه‌ها در ارتباط با اتفاقات روز انتخابات مجمع فوتبال استان زنجان گفت: بنده از خبرنگاران به خاطر ناهماهنگی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم، هر چند خودم هم مدعو بودم.
وی در پاسخ به سؤالی درباره جذب اسپانسر گفت: اسپانسر به دنبال دیده شدن است، از طرفی فوتبال زنجان با تیم فوتبال شهاب شناخته شده است و حتی وقتی فدراسیون می‌رویم هم شهاب را سؤال می‌کنند.
بلباسی با اشاره به اینکه شهرداری در آن زمان با حمایت از تیم فوتبال شهاب خوب تیمداری کرد، گفت: الان هم در دیدار با استاندار به بحث اسپانسر اشاره شد.
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه جلسات جذب اسپانسر باید ادامه‌دار باشد، گفت: ما در زنجان ظرفیت‌های بسیاری داریم که باید به آن توجه کنیم، مثلا افسانه چترنور بهترین گلزن زنجانی است که در سطح جهان مطرح است و این یعنی زنجان ظرفیت زیادی دارد.

وی با ابراز تاسف از اینکه همدلی در خانواده فوتبال کمرنگ شده و بخش خصوصی نیز به محض شنیدن نام فوتبال، عطای حمایت از ورزش را به لقایش می‌بخشد، بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در این عرصه موفق بوده و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، باید از برخورد احساسی اجتناب کنیم، چرا که یکی از آفت‌های فوتبال زنجان برخورد احساسی با مسائل و مشکلات این رشته ورزشی در استان است.
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم همدلی در خانواده فوتبال ایجاد شود، گفت: حلقه مفقوده فوتبال زنجان نبود بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه گاها هزینه ناردست و عدم نتیجه گرفتن موجب فرار اسپانسر می‌شود،  گفت: امیدواریم تا حد توان بتوانیم این موضوع را پیگیری کنیم.
بلباسی با اشاره به اینکه جذب اسپانسر نیازمند همکاری مدیران و مسؤولان استانی است، گفت: اینکه هیأت پیگیری کند نیازمند حمایت استاندار و فشار از این طریق است که موفق شویم.
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه استفاده از چند کارشناس در هیات فوتبال نیازمند حقوق پایه است، گفت: چون هیات بودجه خاصی ندارد، ما قادر به جذب کارشناس نیستیم.
وی با بیان اینکه توانایی فوتبال زنجان در حد لیگ ۲ است البته این امر صرفا با استفاده‌ از  بازیکنان بومی ممکن نیست، گفت: هیات به دنبال داشتن باشگاه است و در حد توان این امر را پیگیری خواهد کرد.
بلباسی با اشاره به اینکه فوتبال استان با لیگ یک فاصله زیادی دارد اما به لیگ ۲ می‌توانیم برسیم، گفت: قطعا در داشتن باشگاه احساساتی عمل نخواهیم کرد و بنده قولی که قبلا درباره آمدن تیم‌ها داده شده بود را نمی‌دهم.
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه اعتقاد بنده این است که بودجه هیات باید شفاف‌سازی شود، گفت: بنده به محض اینکه این اتفاق بیافتد و بودجه را بگیرم اعلام خواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه بنده در انتخابات وامدار کسی نیستم و به کسی قول نداده‌ام، گفت: به صراحت اعلام می‌کنم که وامدار هیچ‌کس در این خصوص نبوده و کسی در خصوص اعطای جایگاه در این هیئت، قولی نداده‌ام.

بلباسی به دیدار اخیر هیأت با استاندار نیز اشاره کرد و گفت: نظر استاندار نسبت به فوتبال مثبت است و قول خوبی دادند و امیدواریم عملیاتی شود.
انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-11-12 10:45:16

admin

Recent Posts

دانش‌آموزانی که کارت امتحانات نهایی نگرفته‌اند، چه کنند؟

وضعیت دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت امتحانات نهایی نشدند مشخص شد.

16 ساعت ago

دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از تصویب متناسب‌سازی تقویم آموزشی کشور…

16 ساعت ago

تدریس معلم افغانستانی در مدارس ایران؟/ پاسخ آموزش و پرورش

هیچ یک از اتباع خارجی به عنوان «معلم» در مدارس ایران مجوز ورود ندارند.

16 ساعت ago

رگبار و وزش باد شدید در این استان‌ها / خنک‌ترین و گرمترین شهرها کدامند؟

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۴ و ۵ درجه سانتیگراد و اهواز…

16 ساعت ago

آمار عجیب مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایران

آمار قربانیان تصادفات رانندگی دوباره از مرز ۲۰ هزار نفر گذشت.

16 ساعت ago

آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی/ جزئیات

یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و صندلی‌های اداری در شهرک صنعتی چهاردانگه دچار حریق شد.

16 ساعت ago