Categories: قزوین

واکسیناسیون کامل ۸۰ درصد از واجدین شرایط در قزوین تا پایان آبان ماه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در جلسهٔ مقابله با کرونا که عصر امروز در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رنگ‌بندی متفاوت شهرستان‌های استان، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان‌های مختلف استان متناسب با نوع رنگ‌بندی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و تصمیم‌گیری در رابطه با این موضوع بر عهدهٔ فرمانداران شهرستان‌ها است، اکنون وضعیت شهرستان آبیک قرمز، شهرستان آوج زرد و بقیهٔ شهرستان‌های استان نارنجی است.

وی افزود: با توجه به آغاز فصل سرما و این‌که در این فصل در و پنجره‌ها جهت جلوگیری از ورود سرما بسته می‌شوند، و ویروس کرونا هم به‌نحوی است که نیاز به تهویه دارد، باید اتاق‌ها و سالن‌های ادارات مدیریت و کنترل شود تا در بحث تهویه مشکلی وجود نداشته باشد.

حبیبی اظهار کرد: ائمهٔ جمعه و جماعات باید برای توجیه و ترغیب مردم به واکسیناسیون پای‌کار بیایند، البته استان قزوین جزو استان‌های پیشتاز در امر واکسیناسیون است، اما تلاش ما این است که تا پایان آبان برای ۸۰ درصد جمعیت استان واکسیناسیون هر دو دوز را انجام داده باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: کنترل مراکز پر تردد مانند سالن‌های ورزشی، استخرها و فروشگاه‌های زنجیرهای باید در دستور کار قرار گیرد و هر دستگاه متولی حوزهٔ خود در این مسئله است.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: حضور کارمندان در محیط کار باید با تزریق حداقل یک دوز واکسن باشد و این مسئله بسیار مورد تأکید است، هم‌چنین اصناف و کسبه نیز حتماً باید یک دوز واکسن را تزریق کرده باشند تا بتوانند در محل کسب خود فعالیت کنند.

انتهای پیام/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

بازداشت داروفروش شیاد در فضای مجازی

داروفروشی که تاریخ انقضای داروها را تمدید می‌کرد، بازداشت شد.

16 ساعت ago

صادق زیبا کلام روانه زندان شد

صادق زیباکلام برای اجرای حکم به زندان رفت.

16 ساعت ago

زیباکلام کجا دستگیر شد؟

صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب دستگیر شد.

16 ساعت ago

جزئیات مرگ تلخ و مرموز بلاگر مشهدی

طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برندهای مختلف لوازم آرایشی را…

16 ساعت ago

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

16 ساعت ago

قیمت قبر در بهشت زهرا اعلام شد

قیمت قبر رزروی در بهشت زهرا از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۱۵…

16 ساعت ago