فرهنگ و هنر

ورود محققان حوزه علمیه در طرح هدفمندی مرکز خدمات

ورود محققان حوزه علمیه در طرح هدفمندی مرکز خدمات

– اخبار فرهنگی –

معصومه برجی، رئیس اداره پژوهش حوزه علمیه خواهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران از افزایش دایره طرح هدفمندی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خبر داد.

برجی با اشاره به پیش زمینه‌های لازم برای قرار گرفتن در طرح هدفمندی مرکز خدمات اظهار داشت: محققان حوزه‌های علمیه خواهران مورد بررسی و شناسایی قرار گرفتند و سپس رتبه بندی‌هایی برای این افراد انجام شد تا افراد دارای شرایط لازم، بتوانند در زیرمجموعه این طرح قرار بگیرند.

رئیس اداره پژوهش حوزه علمیه خواهران از ضرورت ثبت‌نام بانوان طلبه در سامانه نجم یاد کرد و گفت: آن گروه از محققان که در سامانه نجم ثبت نام کرده‌اند و رتبه‌بندی آنها انجام شده، از حمایت‌های مالی و خدمات ارائه شده در این طرح بهره‌مند خواهند شد.

آیات محوری دهه ولایت و ماه محرم مشخص شد

 

او همچنین از راه‌اندازی پایگاه اینترنتی و وب سرویس محققان خبر داد و تصریح کرد: سامانه نجم به منظور درج اطلاعات لازم پژوهشگران راه‌اندازی شده و با اینترنتی شدن پایگاه، دامنه فعالیت آن گسترده‌تر خواهد شد.

برجی خاطرنشان کرد: تمامی محققان و پژوهشگران باید اطلاعات خود را در سامانه نجم درج کنند، زیرا این پایگاه به منظور تعیین امتیازات فعال خواهد بود.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا