سیاسی

پاسخ بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران به برخی واکنش‌ها درباره یک نامه/ ذات بسیجی، خدمت داوطلبانه و بی‌منت به مردم است

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی برگزیده های ایران، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه‌ای به واکنش‌ها به نامه اخیر دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درباره بحث کمبود پزشک ( متن نامه)  پاسخ داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام و صلوات به روح مطهر شهدای مدافع سلامت 

دانشجویان و ملت عزیز ایران! 

ظرف ۱۲ ساعت گذشته، عده‌ای خزیده در پستوها، اقدام کارشناسی و دقیق بسیج دانشجویی را با ادبیاتی خارج از شان دانشجو و دانشگاه مورد هجمه قرار دادند.

مشخصا به کار گیری الفاظ ناپسند و تهاجم رسانه‌ای این افراد معلوم الحال، نشان دهنده فقدان استدلال و دیدگاه کارشناسی آنان است؛ چرا که حتی کسانی که به این انقلاب، مکتب و این مردم پایبندی ندارند؛ اما دارای حداقل آزادگی هستند هم اینگونه راه آزادی بیان را نمی بندند!

به یاری خدا بسیج دانشجویی در موعد مناسب پیگیری قانونی خود را از حیث نشر اکاذیب و اعاده حیثیت از این افراد هتاک و بی منطق انجام خواهد داد تا جامعه دانشجویی، بعد از این هرگز این ادبیات و حرکات سخیف را مشاهده نکند. 

لازم به ذکر است اگر چه منفعت اولیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران مانند اصناف و اقشار خاص در انحصار و محدودیت ظرفیت‌های پزشکی است؛ اما همین بسیج دانشجویی است که محرومیت مردم را دیده و تا آنجا که توانسته، کمک حال ایشان بوده است. 

تهدید اعضای بسیج دانشجویی به کار با حقوق طرحی در مناطق محروم، احتمالا از بی اطلاعی از حجم اردوهای جهادی درمانی بسیج دانشجویی در مناطق محروم سراسر کشور که به صورت کاملا رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برگزار می‌شوند، سرچشمه می‌گیرد و گویا این افراد، تاکنون اسمی از فعالیت های داوطلبانه و جهادی نشنیده‌اند! و الا می‌دانستند که ذات بسیجی، خدمت داوطلبانه و بی‌منت به مردم است.

وقتی حرف مردم در میان باشد هیچ منفعتی برای ما مطرح نیست. قطعا مردم مناطق محرومی که در طی هشت سال اخیر از گروه‌های جهادی متعدد بسیج دانشجویی، به عنوان بزرگترین گروه دانشجویی فعال در عرصه سلامت، خدمات رایگان گرفته اند می توانند شهادت بدهند که بسیج دانشجویی  نه عضو صنف است؛ نه دست نشانده پول و قدرت، و نه بازیچه‌ پدرخوانده‌های رسانه و سیاست. 

بسیج خادم مردم و لشکر مخلص خداست است و شرافت مردم گرایی را به هیچ ائتلاف صنفی نمی‌فروشد.
بسیجیانی که روزگاری جان خود را برای همین مردم در جبهه ها داده اند از ایثار آبرو هیچ باکی ندارند. چرا که به فرموده امام امت  «امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است»

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا