اخبار ورزشی

پاسور تیم ملی چک: داوران دچار آشفتگی بودند/ تیم ایران هیچ وقت تسلیم نمی‌شود

پاسور تیم ملی چک: داوران دچار آشفتگی بودند/ تیم ایران هیچ وقت تسلیم نمی‌شود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ به مصاف جمهوری چک رفت و ۳ بر یک مغلوب شد.

والیبال انتخابی المپیک| تیم ملی والیبال ایران به چک هم «نه» نگفت/ شاگردان عطایی نای رسیدن به المپیک را ندارند

یاکوب یانوچ بازیکن شماره ۱۸ تیم ملی والیبال جمهوری چک پس از دیدار مقابل ایران اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود و فکر می‌کنم در دو ست نخست عملکرد خوبی داشتیم. هر چند که ست سوم را واگذار کردیم، اما توانستیم به بازی برگردیم. ایران تیمی است که هیچ وقت تسلیم نمی‌شود و این موضوع، کار را برای ما دشوار کرده بود.

پاسور تیم ملی والیبال جمهوری چک با تأکید بر اینکه در دو ست نخست با سرویس و دفاع‌های خوب پیروز شدند، تصریح کرد: در ست‌های ابتدایی در دفاع روی تور بسیار موفق عمل کردیم. در دو ست پایانی بازی نیز شاهد مبارزه هر دو تیم بودیم و خوشحالم که توانستیم در نهایت پیروز این دیدار باشیم.

وی راجع به عملکرد داوران این دیدار گفت: در لحظاتی از مسابقه داوران رأی به سود یکی از دو تیم می‌دادند و پس از آن سعی می‌کردند رأی خود را به سود تیم مقابل عوض کنند. از این نظر کمی دچار آشفتگی بودند. بایستی واضح‌تر عمل می‌کردند، چرا که برخی از تصمیمات ناواضح آنها برای جو بازی خوب نبود. این اتفاقات باعث توقف جریان بازی می‌شد که برای هیچ‌کدام از دو تیم خوب نبود. چرا که از نظر روانی تیم‌ها را دچار به‌هم ریختگی می‌کرد. درست است که داوران نیز مانند همه انسان‌ها اشتباهاتی دارند، اما امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا