سمنان

پرداخت ۳۰۹ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۲۴ طرح تولیدی سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: ۲۳۱ فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات ۳۰۹ میلیارد تومانی به این ۱۲۴ طرح تولیدی در استان فراهم می‌شود.

وی افزود: ستاد تسهیل در سال جاری رویکرد خود را به سمت اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات تغییر داده است و مصوبات هفته‌ای رصد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: تزریق نقدینگی باید به‌موقع به سیستم تولید انجام شود و نیاز است تا پروسه آن به حداقل زمان ممکن کاهش یابد.

شریفی‌نژاد عنوان کرد: تلاش مضاعف مسؤولان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، امروز نیاز صنعت، معدن و کشاورزی استان است.

وی تصریح کرد: تحقق شعار سال و اهداف دولت در بحث صنعت، معدن و کشاورزی و تولید و همچنین تحقق رشد ۸.۵ درصدی، از اهداف ما در کارگروه تسهیل و رفع موانع استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه توجه به بحث صادرات و تقویت آن از دیگر راهبردهای مهم ما در ستاد تسهیل است، تأکید کرد: اقتصاد نظام‌مند، با مدیریت زمان، کاهش ناکارایی‌ها در تمام حوزه‌ها و استفاده از فرصت‌های موجود محقق خواهد شد.

شریفی‌نژاد گفت: با اقدامات مناسب در حوزه ستاد تسهیل، تزریق نقدینگی، کاهش ناکارایی‌ها و توجه به زمان در حوزه حمایت از تولید، رشد پایدار و صنعتی مقاوم برای استان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا