پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: چندماه گذشته با مالیات‌های ارزش افزوده پرداختی به شهرداری شهرکرد، چندین دستگاه خریداری شده که نقش بی‌بدیلی در عمران و آبادانی شهر در آینده خواهد داشت.

شهردار شهرکرد تلاش کارکنان نظام مالیاتی را در تحقق درآمدهای کشور قابل تقدیر دانست و افزود: شهرداری شهرکرد در امر فرهنگ‌سازی مالیاتی در کنار اداره کل امور مالیاتی استان خواهد بود.

وی بیان کرد: روابط مجموعه شهرداری شهرکرد با اداره کل امور مالیاتی در دوره جدید، رابطه‌ای مثبت و سازنده در جهت خدمت بهتر به مردم و شهروندان خواهد بود.

کوروش بیگدلی در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان و در ۷ماهه اول امسال بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان از محل درآمدهای ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

 مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری افزود: روابط حسنه و سازنده‌ای بین اداره کل امور مالیاتی استان با شهرداری شهرکرد در دوره‌های مختلف به‌خصوص در چند سال اخیر وجود داشته و این شهرداری در امر فرهنگ‌سازی مالیاتی و نامگذاری اماکن عمومی به نام مالیات جهت نهادینه‌سازی فرهنگ پرداخت مالیات در استان می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: تلاش مدیران و کارکنان نظام مالیاتی بر تحقق درآمدهای کشور در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه بدون فشار بر تولید و بازار است.

بیگدلی ادامه داد: عوارض ارزش افزوده در استان چهارمحال و بختیاری در موعد مقرر به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود که کمک شایانی در امر پیشرفت استان بوده است.

وی گفت: رضایتمندی شهروندان در کنار انجام وظیفه و وصول مالیات که جزو وظایف‌ ذاتی نظام مالیاتی است، در اولویت برنامه‌های اداره کل امور مالیاتی استان می‌باشد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


admin

Recent Posts

بازداشت داروفروش شیاد در فضای مجازی

داروفروشی که تاریخ انقضای داروها را تمدید می‌کرد، بازداشت شد.

2 ساعت ago

صادق زیبا کلام روانه زندان شد

صادق زیباکلام برای اجرای حکم به زندان رفت.

2 ساعت ago

زیباکلام کجا دستگیر شد؟

صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب دستگیر شد.

2 ساعت ago

جزئیات مرگ تلخ و مرموز بلاگر مشهدی

طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برندهای مختلف لوازم آرایشی را…

2 ساعت ago

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

2 ساعت ago

قیمت قبر در بهشت زهرا اعلام شد

قیمت قبر رزروی در بهشت زهرا از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۱۵…

2 ساعت ago