Categories: اخبار ورزشی

پورموسوی: برنده دیدار ایران و ژاپن قهرمان آسیا می‌شود/ سوریه گل بزند کارمان سخت خواهد شد

پورموسوی: برنده دیدار ایران و ژاپن قهرمان آسیا می‌شود/ سوریه گل بزند کارمان سخت خواهد شد

– اخبار ورزشی –

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی برابر سوریه گفت: ما در بازی با امارات متفاوت‌تر از دو بازی قبلی عمل کردیم و در مجموع باید بگویم که تیم ملی در سه مسابقه نمایش متفاوتی داشت. من از بازی سوم خوشم آمد، بازیکنان حس بسیار خوبی در زمین مسابقه داشتند و اتحاد تیمی به‌خوبی دیده می‌شد، اگر این حس در بازی‌های بعدی هم وجود داشته باشد می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

قلعه‌نویی: همین تیمی که از آن انتقاد می‌شود می‌تواند تا جام جهانی با بهترین کیفیت بازی کند/ عاشق ایران و خدمت به جوان‌ها هستم

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: ما در بحث تدافعی و انتقال از حمله به دفاع آسیب‌پذیر هستیم و این نگران‌کننده است، طبیعتاً کادر فنی روی این ضعف‌ها تمرکز دارد و امیدوارم در مرحله حذفی خیلی راحت به حریفان موقعیت ندهیم.

وی در مورد بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه یادآور شد: سوریه یک تیم فیزیکی است و من معتقدم که باید مقابل آنها با حوصله بازی کنیم و رو به بازی احساسی نیاوریم. اگر سوریه به ما گل بزند کارمان سخت خواهد شد، ولی اگر برابر آنها به یک گل زودهنگام دست پیدا کنیم خیلی راحت می‌توانیم بازی را ببریم.

پورموسوی راجع به تقابل احتمالی ایران و ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا نیز اظهار داشت: هر نتیجه‌ای ممکن است رخ دهد و هر دو تیم شانس برد دارند، ژاپن هم نقاط ضعف خودش را دارد و من معتقدم که شکست دادن این تیم برای ایران دور از دسترس نیست، من فکر می‌کنم برنده این بازی قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به خبرهای مختلفی که در مورد ماندن یا جدایی جواد آقایی‌پور از این تیم مطرح شده است، تصریح کرد: چند تیم این بازیکن را می‌خواستند و ما هم شرایط خودمان را اعلام کردیم، ولی با هیچ باشگاهی در مورد انتقال این بازیکن به توافق نرسیدیم، ما به آقایی‌پور نیاز داریم و او از استقلال خوزستان جدا نخواهد شد.

/+

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

1 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

2 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

2 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

2 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

2 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

2 هفته ago