کهگیلویه و بویراحمد

پیشرفت باشت را مطالبه خودقراردهید/بیکاری در شهرستان بیداد می کند

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران سید ناصر حسینی در آیین تکریم و معارفه فرماندارباشت اظهار کرد: جان باختن عده ای از هم استانی هایمان را در حادثه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت به تهران تسلیت می گوییم.

وی بیان کرد: شناخت نقاط قوت شخص بسیار با اهمیت می باشد،یک فرماندار. عالی ترین و نماینده دولت در آن شهرستان بوده و باید در دولت رئیسی باید شبانه روز کار کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 

باشت یک شهر طایفه ای است،اما باید فرماندار از هر طایفه ای که انتخاب شود خادم تمام مردم باشد.

حسینی عنوان کرد:باید از ظرفیت تمام طوایف استفاده بشود ،ما شعار مکتب حاج قاسم را داده ایم باید شایسته سالاری را گسترش داده نه اینکه فردی را از طایفه خود به فرد دیگری ارجعیت دهیم.

وی با عنوان اینکه چرا باشت از گچساران عقب مانده است گفت: د

 پیشرفت این شهرستان را از ما مطالبه کرده و آن را بجد پیگیری کنید.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خاطر نشان کرد: بیکاری در این شهر بیداد می کند،ندیدم کسی در مورد نظارت و وظیفه ذاتی نماینده سوال کند ،بلکه همه از ما شغل می خواهند .

حسینی بیان کرد: باید در این استان طرحهای سرمایه گذاری راه انداخت ،برای شهرستانها ی باشت و گچساران کارخانه سرامیک سازی که در نظر گرفته شده در سه شیفت۳۵۰نفری زمینه اشتغال را فراهم می کند.

وی افزود: فرماندار با تمام توان شروع کنید و ما هم با تمام توان با شما همکاری خواهیم کرد و در کنار شما و دولت انقلابی آقای رئیسی خواهیم بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا