گیلان

پیشرفت ۷۸ درصدی آزادراه قزوین_رشت/اقدامات انجام شده روزانه گزارش شود

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در حاشیه بازدید از روند تکمیل باقیمانده آزادراه قزوین-رشت در محدوده منجیل به رودبار در جمع با خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل این آزادراه کمک بسیار زیادی به رشد اقتصادی منطقه می‌کند، اظهار کرد: تکمیل این آزادراه یکی از آرزوهای دیرینه مردم این استان بوده و با پیگیری‌های صورت گرفته در تلاشیم تا در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد. 

وی با اشاره به پیشرفت ۷۸ درصدی آزادراه قزوین_رشت گفت: تکمیل این آزادراه، پرداخت مطالبات پیمانکاران و رفع موانع پیش‌رو توسط مدیران دستگاه‌های متولی استانی و شهرستانی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم در گیلان است. 

استاندار گیلان با تأکید بر تسریع روند عملیات عمرانی افزود: امیدوارم هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم و رفع مشکل ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات باشیم. 

عباسی با قدردانی از صبوری و همراهی مردم شریف رودبار در تکمیل پروژه آزادراه قزوین_رشت بیان کرد: اقدامات صورت گرفته در این آزادراه باید به صورت روزانه به بنده گزارش شود زبرا با روند رو به رشد زیرساخت‌ها اقتصاد منطقه و استان شکوفا شود. 

وی با تاکید بر لزوم بازگشایی راه‌های دسترسی محلی رودبار همچون مسیر قبل از افتتاح راه اصلی تصریح کرد: دستگاه‌ها در کنار یکدیگر برای تسریع توسعه عمران و آبادانی همت ویژه داشته باشند چون مردم از دولت مردمی انتظار کار و عمل دارند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا