اخبار ورزشی

چالهان‌اوغلو ماندنش در اینتر را تأیید کرد

چالهان‌اوغلو ماندنش در اینتر را تأیید کرد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، هاکان چالهان‌اوغلو که در روزهای اخیر مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته بود و حتی گفته شد که این باشگاه بوندس‌لیگایی قصد دارد با ارائه پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی نسبت به جذب او اقدام کند، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در این تیم ایتالیایی می‌ماند.

در بیانیه این هافبک ترکیه‌ای آمده است: «با توجه به شایعات اخیر در رسانه‌ها، می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و مستقیماً به این وضعیت بپردازم. تا به حال از اظهارنظر در مورد گمانه‌زنی‌ها خودداری کرده‌ام، چون تمرکز من به‌عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال ترکیه برای یورو ۲۰۲۴ است.

با این حال، معتقدم که برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم بیشتر، اکنون زمان مناسبی برای ارائه بیانیه‌ای روشن است. من در اینترمیلان بسیار خوشحالم. رابطه من با باشگاه و هواداران فوق‌العاده‌مان واقعاً خاص است. با هم، ما به نقاط عطف مهمی دست یافته‌ایم و من در مورد چشم‌انداز کسب جام‌های بیشتر با اینتر در آینده، هیجان‌زده هستم.

یک بار دیگر تأکید می‌کنم، در حال حاضر من کاملاً روی این متمرکز هستم که مردم کشورم را خوشحال کنم. از درک و حمایت شما متشکرم. فورتزا اینتر. چالهای (چالهان‌اوغلو) شما».

بازی چالهان‌اوغلو با اینتر؛ از سیگنال خروج تا درخواست تمدید!

چالهان‌اوغلوی ۳۰ ساله که تابستان ۲۰۲۱ از میلان به اینتر پیوست، تا سال ۲۰۲۷ با اینتر قرارداد دارد. او تاکنون در ۱۳۶ بازی برای نراتزوری به میدان رفته و آمار ۲۷ گل زده و ۲۴ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او با اینتر یک قهرمانی در سری A ایتالیا، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و سه قهرمانی در سوپرجام ایتالیا کسب کرده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا