Categories: فرهنگ و هنر

چین میزبان «پسرهای بد» شد/ ویل اسمیت برمی‌گردد

چین میزبان «پسرهای بد» شد/ ویل اسمیت برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری برگزیده، اکران «پسرهای بد: بران یا بمیر» در سینماهای چین تایید شد و این فیلم از ۲۲ ژوئن (۲ تیر) در سینماهای این کشور به نمایش درمی‌آید.

مهر نوشت:این دومین فیلم از مجموعه «پسرهای بد» است که در چین نمایش داده می‌شود و پیش از آن «پسرهای بد برای ابد» در این کشور نمایش داده شده بود. عادل و بلال، سازندگان این فیلم، پس از ۳ فیلم قبلی، قسمت چهارم را ساخته‌اند.

فیلم سوم یعنی «پسرهای بد برای ابد» آگوست ۲۰۲۰ پرده‌ سینماهای چین را تجربه کرد و در حالی که کرونا در حال گسترش بود، تنها ۳.۲ میلیون دلار فروخت. با این حال فیلم‌های دیگر ویل اسمیت پیش از کووید در چین با اقبال زیادی روبه‌رو می‌شدند و «مردان سیاه‌پوش ۳» در سال ۲۰۱۲ بیش از ۷۷.۲ میلیون دلار و «علاءالدین» در سال ۲۰۱۹ بیش از ۵۳.۴ میلیون دلار فروش کرد.

فیلم سوم این مجموعه کارش را با فروش ۶۲.۵ میلیون دلاری در سطح جهان شروع کرد و این پیش از آن بود که کسی بداند یک بیماری همه‌گیر سینماها را به طور کامل برای یک سال تعطیل می‌کند. این فیلم به فروش ۲۰۶.۳ میلیون دلاری در آمریکا و فروش جهانی ۴۲۶.۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

تونی وینسیکورا، مدیرعامل شرکت سونی پیکچرز انترتینمنت گفته به موفقیت فیلم چهارم «پسرهای بد» باور دارد و با وجود اکران آن در اوایل تابستان و پس از پشت سر گذاشتن اعتصاب‌ها و دوران کووید، از فروش آن مطمئن است.

پیش‌بینی‌ها این است که «پسرهای بد ۴» با فروش ۵۰ میلیون دلاری کارش را شروع می‌کند و دومین افتتاحیه پرفروش تابستان امسال را پس از «پادشاهی سیاره میمون‌ها» به نام خود می‌کند.

وی افزود: خواهید دید که مردم دوباره سینما می‌روند و به ویژه نیمه دوم امسال، شاهد تجدید حیات سینماها خواهید بود و هر فیلم شانس فیلم بعدی را افزایش می‌دهد. از ماه جولای، هر هفته یک فیلم بزرگ خواهید دید.

«پسرهای بد: بران یا بمیر» یک فیلم کمدی اکشن پلیسی است و ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، جیکوب اسکیپیو و پاولا نونز دوباره نقش‌هایی را که در فیلم قبلی بازی کرده بودند، تکرار می‌کنند. اریک دین، یوان گریفید و ری سیهورن بازیگران جدید فیلم هستند.

این فیلم ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز روی پرده سینماهای جهان می‌رود.

۲۲۰۵۷

برگزیده های ایران

admin

Recent Posts

یک پایانه جدید در تهران افتتاح شد

پایانه جدید شرق پس از حدود ۶ سال بلاتکلیفی، از تیر ماه سال گذشته مورد…

16 ساعت ago

جنایت به‌خاطر متلک‌پرانی در تهران/ قاتل سه ضربه چاقو به هومن زد

پسر جوان که با دختر مورد علاقه‌اش در پارک نشسته بود، جنایت تلخی را رقم…

16 ساعت ago

این کرم‌های انگلی ترسناک در بدن حیوانات خانگی زندگی می‌کنند!

در این تصاویر که با میکروسکوپ ۱۸۰ برابر بزرگ شده‌اند، شاهد کرم‌های نواری، کرم‌های گرد…

16 ساعت ago

توضیحات دادستان آذربایجان شرقی درباره حمله به یک وکیل دادگستری در تبریز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: موضوع حمله به یک وکیل دادگستری…

16 ساعت ago

آلودگی هوا در تهران و ۹ استان دیگر/ بارش باران در شمال و شمال غرب کشور

در آذربایجان شرقی و غربی هشدار نارنجی برای وقوع رگبار پیش بینی شده است.

16 ساعت ago

نوزاد عجول در پایگاه هلال احمر جاده‌ای به دنیا آمد

نوزاد عجول در حیاط پایگاه هلال احمر گردنه قوشچی ارومیه متولدشد.

19 ساعت ago