کسب رتبه برترجشنواره ملی پژوهش های مهارت محور کشور توسط کارشناس آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد

افشین محمودی نژاد در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران در گچساران اظهار کرد: طرح پژوهشی کارشناس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره ملی پژوهش های مهارت محور کشور در سال ۱۴۰۰ بعنوان طرح برتر شناخته شد.

وی بیان کرد: درهمین راستا لوح تقدیر این موفقیت در این جشنواره ملی توسط معاون وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور به وحید کمالی از کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزآموزش شهرستان گچساران اهدا شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گچساران تصریح کرد: این جشنواره کشوری در قالب چهارمحور و پنج شاخص تخصصی انجام و بر اساس مستندات از مجموعه یک هزار سیصد و بیست طرح از طرف نفرات شرکت کننده از سراسر کشورارائه گردید ومهندس وحید کمالی در فرآیند داوری این جشنواره ملی از کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه برتر شده است.

 

محمودی نژاد عنوان کرد: پیشتازی این طرح پژوهشی درعرصه جهاد اقتصادی با رویکرد برون سپاری بسترساز تحقق منویات مقام معظم رهبری ، تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی ها و کسب افتخارآفرین رتبه نخست طرح پژوهشی درسراسرکشورگردیده است.

وی گفت: این مهم ثمره برنامه ریزی وتلاش مدیرکل و مجموعه خدمتگزار و روسای اداره ها و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد بوده که درنهایت باتلاش مهندس وحید کمالی با ارائه یک طرح پژوهشی مطلوب این کارنامه درخشان رقم خورد . 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گچساران اضافه کرد: وحید کمالی از کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد مرکز آموزش گچساران است.

انتهای پیام/

 


admin

Recent Posts

تهران قدیم | این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود/ عکس

عکس زیر از مجموعه آثار محمود پاکزاد مربوط به ساختمان شمس‌العماره است که در سال…

4 ساعت ago

شهرداری شعار”زنده باد درخت” می دهد اما در سال هزار میلیارد تومان از قطع درختان درآمد کسب می کند

درست در روزهایی که شهرداری تلاش می‌کند بر اقدامات خود در حوزه افزایش فضای سبز…

4 ساعت ago

گزارش یک جنایت فجیع / دختر۱۰ساله چگونه دوستش را با چاقو کشت؟

ساعت 17 جمعه 11 اسفند سال گذشته، مردی افغانستانی با مراجعه به پلیس از ناپدید…

4 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۰ اردیبهشت)…

4 ساعت ago