Categories: کردستان

کشتارهای رژیم صهیونیست را محکوم می‌کنیم

کشتارهای رژیم صهیونیست را محکوم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، ماموستا احسن اداک، سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، فاجعه غره را یک فاجعه انسانی عنوان و اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در رابطه با افرادی که با مسلمانان دشمنی دارند از جمله یهود و انصار هشدار می دهد و امروز این دشمنی ها آشکارا انجام شده است.

وی افزود: متاسفانه در شب گذشته با خبر شدیم رژیم جنایتکار صهیونیست با کشتار وحشیانه کودکان و زنان و سالخوردگان غزه فاجعه‌ای انسانی را رقم زده است به گونه‌ای که اخبار و تصاویر منتشر شده در رسانه‌های مختلف حاکی از وضعیت وحشتناک غزه است که با بمباران بسیاری از مناطق بویژه بیمارستان اتفاقات دردناکی به تصویر کشیده شده است.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان، بیان کرد: متاسفانه وضعیت بسیار وخیمی به وجود آمده و تعدادی از مردم بی گناه جان خود را از دست داده اند و تعداد زیادی نیز زخمی شده اند.
ماموستا اداک عنوان کرد: اسرائیل با این حرکت وحشیانه روح حیوان گونه خود را نشان داد لذا می طلبد مسلمانان جهان و امت واحده در کنار هم این حرکت اسرائیل را محکوم و از فلسطین حمایت کنند که دیگر در هیچ زمانی شاهد کشتار مردم بی گناه نباشیم.

وی ذکر کرد: اگر امروز جلوی حرکت صهیونیست در غزه و فلسطین را نگیریم به دیگر کشور های اسلامی نیز وحشی‌گری خود را نشان می‌دهند، لذا امیدواریم تمام کشورهای اسلامی به دور از جناح مذهبی و فرق سیاسی نسبت به دیگر مسلمانان احساس مسئولیت و از آنها دفاع کنند چرا که بسیار شرمسار است که امت مسلمان بیش از دو میلیارد نفر باشند اما نتواند در برابر اندک میلیون صهیونیست که در کشور های مسلمان کشتار کرده، بایستند و اقدامی نکنند.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان، گفت: به راستی که امروز زمان شعار زدن و صحبت کردن در این خصوص نیست و می طلبد مسمانان جهان یک دست در برابر این ظلم و فساد بایستند که بتوانیم رضایت خدا و پیغمبر را به دست آوریم چون دین اسلام دین رحمت و پیام آور مهربانی و عطوفت است.

ماموستا اداک خاطرنشان کرد: این جنایت در حالی رخ داد که بسیاری از کشورها در خصوص اینکه هیچ گونه پیمان نامه و شرایط جنگی ندارد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا به بیمارستانی با وجود مردم حمله و مورد کشتار و زخمی قرار دهند.

وی در پایان یادآور شد: ما مسلمانان به راستی این جنایت صهیونیست را محکوم کرده و دل و جانمان نسبت به کشته و زخمی شدن مردم بی گناه به درد آمده است لذا امیدوارم خداوند متعال دل مهربان سرانه نظام اسلامی را به هم دیگر نزدیک کند که بتوانیم در مقابل صهیونسیت بایستیم.

برگزیده های ایران

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

هشدار بارش شدید در ۹ استان کشور

هواشناسی نسبت به بارش شدید در ۹ استان کشور هشدار داد.

14 ساعت ago

مشاهده یک قلاده یوزپلنگ برای اولین‌بار در این شهرستان

طبق اعلام سازمان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، محیط‌بانان در ۲۸ اردیبهشت ماه، طی نظارت…

14 ساعت ago

تشدید فعالیت آتشفشان در این استان کشور/ عکس

گزارش‌های محلی حاکی از تشدید فعالیت آتشفشان تفتان در سیستان و بلوچستان است.

14 ساعت ago

حکم امیر تتلو صادر شد

وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو( امیر تتلو) درباره صدور حکم موکل خود توضیحاتی را ارائه داده…

15 ساعت ago

دادستانی درباره مشکلات احتمالی امتحانات نهایی هشدار داده بود/ ماجرای لغو امتحانات در ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت

در روزهای گذشته، مشکلات سامانه آموزش و پرورش منجر به عدم دریافت کارت امتحانات نهایی…

15 ساعت ago

آیا هواشناسی در اطلاع‌رسانی بارش‌های سیل‌آسای مشهد تعلل کرد؟

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: هشدارهای هواشناسی…

15 ساعت ago