Categories: اخبار روز

کشتی فرنگی جوانان جهان| صعود هر ۵ نماینده ایران به نیمه نهایی قهرمانی جهان

کشتی فرنگی جوانان جهان| صعود هر ۵ نماینده ایران به نیمه نهایی قهرمانی جهان

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، بعد از قهرمانی تیم ملی آزاد در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و پیشی گرفتن این تیم از آمریکایی ها، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (۲۷ مرداد) در شهر امان اردن آغاز شد که در نوبت صبح هیچ‌یک از کشتی گیران کشورمان شکستی نداشتند و همه با برد کارشان را به اتمام رساندند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، علی احمدی وفا قهرمان نوجوانان جهان، در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر لوکاس بنزینگ از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۵ از سد دنیس فلورین میهای دارنده مدال برنز بزرگسالان اروپا از رومانی گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل زاخاری سیلویس از آمریکا به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، احمدرضا محسن نژاد برادر کوچکتر مهدی محسن نژاد عضو تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی بلگراد، در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندیپ از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر حسین الدین اولیمبویف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ویتالی اریومنکو از مولداوی با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، علیرضا عبدولی برادر سعید عبدولی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر دیپاک پونیا از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ابراهیم تابایف از بلژیک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی قهرمان آسیا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر لوایلو ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۱ مقابل ویات وولکر از آمریکا پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، فردین هدایتی که چندی پیش در همین اردن قهرمان آسیا شده بود، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل آرامایس هاروتونیان از ارمنستان به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر طالیپ جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!

ایسنا نوشت: اهالی روستای شوراب، زیباشهر،گلشهر و مناطق اطراف تصفیه خانه فاضلاب خوی سال‌هاست نسبت…

2 ساعت ago

افزایش ۱۴ درصد بارندگی در آذربایجان‌غربی نسبت به میانگین بلندمدت

برطبق آمار ارائه شده، بارندگی از ابتدای سال آبی تاکنون نسبت به میانگین بلندمدت در…

2 ساعت ago

افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان

همایش روز ملی خلیج فارس و افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج…

3 ساعت ago

پاسخ به یک ابهام بزرگ در راه فصل جدید «پایتخت»

چندی پیش خبرهایی در باره سریال پایتخت در بعضی از سایت‌ها و صفحه‌های مجازی منتشر…

3 ساعت ago

حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است

رییس و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نشست خبری…

3 ساعت ago

ببینید | اقدام جدید و خبرساز امیر تتلو در زندان؛ سرودن شعر در مدح حضرت علی

وکیل امیر تتلو اعلام کرد که او برای اثبات توبه‌اش، شعری در وصف امام علی…

3 ساعت ago