اجتماعی

کشف ۴.۵ میلیارد تومان شیرآلات ترکیه‌ای قاچاق در تهران

کشف ۴.۵ میلیارد تومان شیرآلات ترکیه‌ای قاچاق در تهران

– اخبار اجتماعی –

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار بلوریجات قاچاق از انباری در محدوده غرب تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در اتوبان شهید لشگری تخلیه و دپو شده است که این کالاهای خارجی توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شوند.

افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ماموران مشاهده کردند که مقادیری انبوهی کالاهای خارجی از نوع شیرآلات خارجی در محل دپو شده است که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارند و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی هستند.

کشف ۴۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در کهریزک

این مقام انتظامی گفت: کالاها شامل تعداد ۴۳۰۷ قطعه شیرآلات خارجی قاچاق محصول کشور ترکیه بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴.۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا