کلامی با مدیرکل آینده آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد/حق این عده پایمال نشود

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران؛ المیرا مرادیان فعال حوزه اجتماعی و تعلیم و تربیت به نمایندگی از جامعه مربیان پیش دبستانی‌های غیر دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی چنین متذکر شده که گر به دست و پا نپیچد خار صحرای وجود/ می توان ملک دو عالم را به یک جولان گرفت؛  هر که چون صائب قدم بر کرسی همت نهاد/ می تواند تاج رفعت از سر کیوان گرفت.

سخن امروز ما با مدیرکل آینده آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است که به دور از حواشی سیاسی پیرامون انتصابات مدیریتی استان، زمزمه های انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان به گوش می‌رسد. 

جمع کثیری از مربیان پیش دبستان‌های غیر دولتی زیر نظر آموزش و پرورش، دارای گزینش آموزش و پرورش و دارای سوابق کاری بالا که سال‌هاست برای تعلیم و تربیت کودکان این سرزمین تلاش کرده‌اند، و کلاس داری خود را به آموزش و پرورش اثبات کرده اند، از آنجا که فاقد امنیت شغلی هستند تقاضای رسیدگی به وضعیت شغلیشان را دارند.

این جمع از مربیان پیش دبستان های غیردولتی، اختصاص کد پرسنلی و بیمه آموزش و پرورش را از مسئولان ذی ربط مطالبه می‌کنند که انتظار داریم مدیرکل آینده آموزش و پرورش استان پی‌گیر این موضوع باشند.

ضمن اینکه این دسته از شاغلان بلاتکلیف آموزش و پرورش چندین بار جهت پیگیری به اداره کل آموزش و پرورش و استانداری و سایر مراجع حتی تا مرکز مراجعه کرده ولی به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. 

انتهای پیام/


admin

Recent Posts

تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد.

3 ساعت ago

آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس

داریوش مهرجویی مهر سال گذشته در منزل شخصی‌اش و همراه با دخترش به قتل رسید.

3 ساعت ago

بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس

تیپ اصلی رعنا آزادی‌ور بازیگر «زخم کاری» در واقعیت را می‌بینید.

3 ساعت ago

صداوسیما تک حزبی شده به همین دلیل ما سال‌ها صدای ربنای استاد شجریان را از تلویزیون نمی‌شنویم

کامبیز نوروزی معتقد است که صداوسیما در سال‌های اخیر تک حزبی شده و به جای…

3 ساعت ago