نسل هشتم این خودرو، از سال ۲۰۱۶ و با دو نسخه دنده دستی و اتومات به ایران آمد. این نسل از هایلوکس، همان پیشرانه پرادوهای چهار سیلندر را در سینه دارد. سیستم چهارچرخ محرک آن نیز همچنان فاقد قفل مرکزی است ولی برخلاف نسل هفتم، بهصورت برقی تنظیم میشود. نسل هفتم هایلوکس چه در مدل تککابین و چه در مدل دوکابین دارای تعلیقی مختص آفرود است و به همین دلیل نیز تمام مدلهای وارداتی نسل هشتم هایلوکس اصطلاحاً به «دوکابین بلند» در کشورمان معروف شدند. هایلوکس در این روزها همچنان از قابل اطمینانترین خودروهای بازار است.
پیشرانه ۲.۷ لیتری ۴ سیلندر این خودرو، ۱۶۴ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتون متر گشتاور تولید میکند.
در گزارش «ماشینهای کهنهای که در ایران حکم معدن طلا را پیدا کردهاند» بیشتر درباره بازار جالب خودروهای بالای ۲.۵ لیتر بخوانید.
تویوتا هایلوکس
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در برگزیده مراجعه کنید.
۵۸۵۸