گردشگری در شهرداری تبریز جایگاهی ندارد/ کاهش محیط زیست تبریز!

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری منطقه ۵ تبریز در راستای تدوین بسته سرمایه‌گذاری جامع شهر تبریز در کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر بررسی شد.

سیدکاظم زعفرانچیلر رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه با اشاره به اهداف کمیسیون برای جلب گردشگر در تبریز  اظهار داشت: متاسفانه در چهار سال گذشته در زمینه گردشگری اقدامات مناسبی انجام نگرفته‌ است که باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه برنامه کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر برای اطلاع از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مناطق شهرداری در راستای تدوین برنامه جامع سرمایه‌گذاری تبریز است، افزود: با مشخص شدن ظرفیت‌ها و نیاز‌های تبریز و مناطق شهرداری می‌توان در زمینه جلب سرمایه‌گذار اقدام کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار با اشاره به توانمندی‌های بالای سرمایه‌گذاران تبریز متذکر شد: بسیاری از سرمایه‌گذاران تبریزی مشتاق سرمایه‌گذاری در تبریز هستند که باید با ایجاد بستر‌های مناسب و بسته‌های سرمایه‌گذاری از ظرفیت‌های بالای این عزیزان استفاده کرد.

علی نوای‌باغبان  عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه نه شورای شهر و نه شهرداری نمی‌تواند یک وجب از محیط زیست شهر را کاهش دهد، خاطرنشان کرد: در برنامه‌هایی که برای سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود،  نباید از تغییر کاربری بخشی که برای فضای سبز اختصاص داده شده استفاده شود، چراکه به اندازه کافی نیازمند افزایش فضای سبز در تبریز هستیم.

وی بابیان اینکه بدون وجود سیاست‌های تشویقی و بسته‌های سرمایه‌گذاری نمی‌توان سرمایه‌گذار جذب کرد  گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که جذابیت‌های سرمایه‌گذاری را افزایش دهیم و از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

در این جلسه شهردار منطقه ۵ تبریز در راستای ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه در شورای اسلامی شهر حضور داشت که با توضیح توانمندی‌ها و نیاز‌های منطقه برای همکاری در زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۲/س


admin

Recent Posts

هشدار بارش شدید در ۹ استان کشور

هواشناسی نسبت به بارش شدید در ۹ استان کشور هشدار داد.

6 ساعت ago

مشاهده یک قلاده یوزپلنگ برای اولین‌بار در این شهرستان

طبق اعلام سازمان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، محیط‌بانان در ۲۸ اردیبهشت ماه، طی نظارت…

6 ساعت ago

تشدید فعالیت آتشفشان در این استان کشور/ عکس

گزارش‌های محلی حاکی از تشدید فعالیت آتشفشان تفتان در سیستان و بلوچستان است.

6 ساعت ago

حکم امیر تتلو صادر شد

وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو( امیر تتلو) درباره صدور حکم موکل خود توضیحاتی را ارائه داده…

6 ساعت ago

دادستانی درباره مشکلات احتمالی امتحانات نهایی هشدار داده بود/ ماجرای لغو امتحانات در ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت

در روزهای گذشته، مشکلات سامانه آموزش و پرورش منجر به عدم دریافت کارت امتحانات نهایی…

6 ساعت ago

آیا هواشناسی در اطلاع‌رسانی بارش‌های سیل‌آسای مشهد تعلل کرد؟

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: هشدارهای هواشناسی…

6 ساعت ago