Categories: اجتماعی

۳۹۰۰۰۰ درخواست سرویس مدرسه توسط اولیا

۳۹۰۰۰۰ درخواست سرویس مدرسه توسط اولیا

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، مرتضی ضامنی؛ مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از تمدید ثبت درخواست والدین دانش‌آموزان برای سرویس مدرسه سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: بر اساس ماده ۲۷ آئین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزی هیئت وزیران و به منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش‌آموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیرماه پس از اطلاع‌رسانی مدارس، اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند کنند.

وی افزود: بنا بر درخواست شهرداری‌ها و همچنین والدینی که نسبت به تغییر و جابجایی مدارس دانش‌آموزان موفق به ثبت نام در سامانه سپند نگردیده‌اند آخرین مهلت زمان ثبت درخواست جهت سرویس مدارس تا ۲۱ تیرماه سال جاری تمدید شد. 

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور تصریح کرد: ثبت‌نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش‌‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۹۰ هزار درخواست سرویس مدرسه توسط اولیای دانش‌آموزان در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) ثبت شده است.

ضامنی تصریح کرد: استفاده از سامانه سپند برای ثبت‌نام سرویس مدارس الزامی است و رانندگان و پیمانکاران نیز موظف به ثبت نام در این سامانه و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح هستند.

وی با بیان اینکه ثبت شرکت‌ها و پیمانکاران متقاضی حمل و نقل دانش‌آموزی در سامانه فعال شده است، گفت: از ۲۵ خرداد تا کنون ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی(شرکت‌ها) در سامانه سپند انجام و ۷۲۰ شرکت درخواست که تائید آنها توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

سرویس مدارس به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واگذار شد

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد. همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

1 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

1 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

1 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

1 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

1 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

1 هفته ago