Categories: هرمزگان

۴ تعاونی برتر ملی هرمزگان معرفی و تجلیل شدند

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس،  ۴ تعاونی برتر ملی که حائز رتبه‌های برتر در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور شده بودند، در مراسمی با حضور حجت‌ الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان معرفی و تجلیل شدند.

تعاونی مروارید شکیل قشم، تعاونی مصرف کارکنان گمرک قشم، تعاونی گل بار رنگین طبل قشم و تعاونی نیک داران کیمیای هرمزگان و یک تعاونی برتر شایسته تقدیر ملی شرکت تعاونی، جانبازان و ایثارگران میثاق سپهر خلیج فارس به عنوان تعاونی‌های برتر ملی هرمزگان معرفی شدند.

در این مراسم حجت الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در اظهاراتی، ضمن تبیین مصادیق اقتصادی جهان غرب لیبرالیستی و شرق سوسیالیستی، تعاون را یکی از مضامین مهم اقتصاد اسلامی دانست و بر لزوم پررنگ کردن رنگ آن در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: ضروری است تا یک کارگروهی در درون خود تعاونی‌ها برای احصای مشکلات و آسیب‌های این حوزه تشکیل شود تا بتوان پشنهادهای مشخصی را به دولت و مجلس برای تسهیل امور ارائه کرد.

عباس سالاری رئیس اتاق تعاون هرمزگان نیز در ارائه گزارشی از عملکرد اتاق تعاون، با اشاره به راه اندازی مرکز داوری تعاون در اتاق تعاون از رسیدگی به ۶۳۰ پرونده خارج از رویه قضایی و ایجاد صلح و سازش در آن ها خبر داد.

سرگرد شهبازی فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان نیز در این نشست از راه اندازی ۶ مرکز تجمیعی تزریق واکسن و توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک های مومنانه خبرداد.

 

هادی ابراهیمی مدیرکل کار، تعاون و رفاه هرمزگان در این نشست ضمن ارائه گزارشات از عملکرد تعاونی‌های استان نقش آن ها را در توسعه اقتصادی بی بدیل دانست و تعاونی ها را راهی برای افزایش نقش مردم در اقتصاد معرفی کرد. وی با اشاره به تعهد دولت به ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور بیان کرد که تعاونی‌ها آمادگی مشارکت در این امر را دارند و می توانند سهم خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


admin

Recent Posts

توضیحات سلاجقه درباره ادعای آلودگی روخانه ارس

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره میزان آلودگی رود ارس توضیحاتی ارائه داد.

33 دقیقه ago

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

34 دقیقه ago

آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی/ ۵۳۰۰ شکایت!

سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد.

35 دقیقه ago

جزئیات پرونده مسمومیت‌ الکلی پزشکان در شیراز از زبان سخنگوی قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضاییه جزئیات پرونده مسمومیت‌های اخیر در شیراز را تشریح کرد.

36 دقیقه ago

ماجرای واردات روغن‌های آلوده؛ توزیع شدند یا در انبار هستند؟

سخنگوی قوه قضاییه گفت: تا امروز روغن‌های غیراستاندارد ترخیص نشده است، روغن‌ها در انبار نگهداری…

37 دقیقه ago

آخرین وضعیت پرونده‌ بابک زنجانی اعلام شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: مجازات بابک زنجانی مطابق تبصره ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی…

37 دقیقه ago