Categories: فارس

۴ زمین چمن مصنوعی در فیروزآباد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش برگزیده های ایران از فیروزآباد، محمدمهدی فروردین، امروز در جلسه هیئت فوتبال شهرستان که با حضور رئیس هیئت فوتبال و مدیران کمیته‌های مختلف این هیئت برگزار شد اظهار داشت: ما اگر بخواهیم ورزش را در بخش‌های متعدد به حرکت درآوریم باید ابزار داشته باشیم.

وی افزود: یکی از مولفه‌های لازم، آموزش می باشد که از اساسی ترین مولفه برای پیشرفت هر ورزشی است.

نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد قیروکارزین و فراشبند ادامه داد متاسفانه در کشور هزینه‌های آموزش بسیار بالا بوده و آنهایی که در عرصه ورزش استعداد پیشرفت دارند نمی‌توانند وارد فضای آموزش و یادگیری شوند.

فروردین اضافه کرد: فراهم کردن شهریه کلاس a یا B و یا c آنقدر سنگین بوده و کسانی که استعداد ذاتی دارند و می توانند به فوتبال کمک کنند نمی‌توانند از آموزش برخوردار شوند.

وی بیان داشت: بایستی آموزش رایگان و خروجی ها را سخت کرده در حالی که کاملاً عکس این قضیه عمل شده و در واقع هر کس که از ثروت مالی برخوردار بوده و می‌تواند وارد بحث کلاس‌های آموزشی شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: یکی دیگر از مولفه های پیشرفت ورزش فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی است که باید در هر شهری ایجاد شود.

فروردین گفت: با توجه به رشد جمعیت، تیم ها و باشگاه ها رو به رشد بوده و با افزایش باشگاه و تیم ها، باید زیرساخت ها توسعه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر فراهم کردن زیرساخت‌ها باید کیفیت سازی در ابزار های کار خود افزایش داد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در جمع هیات فوتبال شهرستان خطاب به متولیان ورزش شهرستان خاطرنشان کرد: متولیان فوتبال و ورزش شهرستان باید فضای ورزش و فوتبال را به سمتی پیش ببرند که در زیر ساخت‌های آموزش، مربیگری، مدیریت تغییراتی ایجاد شود.

فروردین با بیان اینکه تا دهه فجر۴ زمین چمن دیگر به شهرستان فیروزآباد اضافه خواهم کرد افزود: زمین چمن بخش میمند، جایدشت فیروزآباد، احمد آباد فیروز آباد، و پرزیتون میمند تا دهه فجر تحویل هیئت فوتبال و جامعه ورزشی این شهرستان خواهم داد.

وی بیان کرد: با افزودن ۴ زمین چمن به شهرستان می تواند انقلابی در عرصه ورزش و فوتبال صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد قیروکارزین و فراشبند در پایان از ترکیب تخصصی هیئت فوتبال شهرستان فیروزآباد که توسط رئیس هیئت فوتبال این شهرستان صورت گرفته ابراز امیدواری کرد و گفت: چنین مجموعه تخصصی و علمی در هیچ یک از دوره های هیات فوتبال این شهرستان صورت نگرفته و با این مجموعه باید نتیجه مطلوبی رخ دهد.

 نبود حامی مالی از جمله مشکلات تیم فوتبال شهرستان

سپس در ادامه محمد معین صفاری اظهار داشت: شهرستان فیروزآباد از قابلیت ها و توانمندی های مناسب در تمامی رشته های ورزشی برخوردار است و روحیه شجاعت و غیرتمندی مردمانش نیز این ظرفیت را مضاعف کرده است.

وی افزود: ورزش‌کاران قهرمان الگوهای خوبی برای گرایش جوانان به ورزش هستند و ظهور نخبگان ورزشی را از میان استعدادهای مختلف سبب می‌شوند
رئیس هیات فوتبال شهرستان فیروزآباد به عمد‌ه‌ترین مشکلات فوتبال شهرستان پرداخت و ادامه داد: در زمینه فوتبال یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان نداشتن حامی مالی و عدم حمایت از تیم‌هایی است که به مراحل استانی و یا کشوری صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعضا حتی برخی تیم‌ها برای انتقال تیم به منظور شرکت در مسابقات لیگ با مشکل مواجه هستند گفت: همین مساله بار مالی زیادی را به خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

ترمیم زمین چمن استادیوم تختی هر چه سریعتر اتفاق افتد

رئیس هیات فوتبال شهرستان فیروزآباد چمن استادیوم ورزشی تختی را از دیگر مشکلات موجود فوتبال شهرستان ذکر کرد و بیان داشت:  سالها است که از عمر چمن استادیوم تختی می‌گذرد که این مساله باعث پائین آمدن کیفیت زمین و انجام بازی در آن شده است.

وی افزود: علاوه بر این کمبود آب برای آبیاری زمین چمن ورزشگاه انقلاب باعث شده کیفیت به حد بسیار پائینی برسد به گونه‌ای که تمرین در آن به سختی امکان‌پذیر است.

صفاری ادامه داد: با اعتباراتی که اخیرا نماینده مردم شهرستان فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی پیگیر و اخذ نموده هر چه زودتر ترمیم و بهسازی آن صورت گیرد تا هر چه زودتر در آماده بهره برداری و استفاده قرار گیرد.

 توسعه و اعتلای فوتبال با راهکارهای منابع درآمد پایدار

رئیس هیات فوتبال شهرستان فیروزآباد در پایان با اشاره به تامین و نگهداری تاسیسات و اموال ورزشی و منابع درآمدی تصریح کرد: هیات فوتبال به دنبال راهکارهای مناسب جهت دست یابی به منابع درامد پایدار برای توسعه و اعتلای فوتبال شهرستان می‌باشد.

انتهای پیام/ف


admin

Recent Posts

برگزاری دوره مشترک کارآفرینی دانشگاه امیرکبیر و روسیه

دوره بین المللی مشترک ایران و روسیه با عنوان "کارآفرینی و مهارت‌های آینده" با هدف…

15 ثانیه ago

گروه‌های جهادی هوشمندانه در جنگ شناختی فعالیت می‌کنند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این دوران با جنگ شناختی هم مواجه هستیم. ابزار…

2 دقیقه ago

ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به کدام سمت و سو می‌رود؟

با اعلام اسامی ۴۵ منتخب باقی مانده انتخابات مجلس، تکلیف ۲۹۰ کرسی بهارستان برای دوره…

3 دقیقه ago

ویترین برگزیده های ایران شماره ۶۶۳/ «هیاهو با حاصل‌جمع صفر»

با اعلام اسامی ۴۵ منتخب باقی‌مانده انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف ۲۹۰ کرسی بهارستان برای…

4 دقیقه ago

لایحه همکاری ایران و روسیه در حوزه امنیت اطلاعات اصلاح شد

نمایندگان مجلس لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و…

5 دقیقه ago

تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در دستورکار مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تأسیس سازمان حفاظت…

6 دقیقه ago