Categories: کردستان

۴۲ دستگاه ماشین آلات برفروب در ۹ ستاد برفروبی در سنندج مستقر می‌شود

سرکه‌وت نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج، اظهار کرد: هرساله با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارش‌ها و در راستای خدمات رسانی بهتر در زمان بارش برف و جلوگیری از یخبندان معابر جلساتی جهت هماهنگی و برنامه ریزی‌های لازم برگزار می‌شود. 

وی عنوان کرد: این جلسات به منظور شناسایی و معرفی نقاط حادثه خیز و پیش بینی تمهیدات لازم در سطح مناطق و نواحی و همچنین مدیریت بحران در هنگام بارش‌های فصلی برگزار می‌شود. 

وی از استقرار ۴۲ دستگاه ماشین آلات برف روب  در ۹ ستاد برف روبی در نقاط مختلف شهر سنندج خبر داد و گفت: تعداد ۲۹ دستگاه ماشین آلات (برف روب) و ۱۳ دستگاه ماشین آلات سبک (نمک پاشی) در این ستادها از اول آذر ماه سال جاری مستقر خواهند شد. 

وی خاطرنشان کرد: دو ستاد برفروبی در محدوده شهرداری منطقه یک ( میدان گاز و جنب ساختمان شهرداری منطقه یک)، یک ستاد برف روبی در حوزه شهرداری منطقه دو در مسیر تقاطع سنجرخان، دو ستاد برف روبی در حوزه شهرداری منطقه سه ( کمربندی آبیدر سه راهی تکیه و چمن و پارک دیدگاه )، دو ستاد برف روبی در شهرک بهاران ( بلوار حمدی و شهرک زاگرس ) و سه ستاد برف‌روبی در سه نواحی منفصل شهری ننله، نایسر و حسن آباد برپا شده است.

 نجفی تصریح کرد: به منظور خدمت‌رسانی به موقع و بهتر در زمان بارش؛ مدیران مناطق باید نسبت به آماده سازی مخلوط ماسه و نمک و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز نسبت به عملیات باغبانی زمستانه، شاخه‌زنی و قطع درختان خشک با همکاری مناطق اقدام  نماید. 

وی همچنین اضافه کرد: تامین ماشین آلات و تجهیزات زمستانی جهت ستادهای برف روبی، تعیین محل انبار و دپوی ماسه و نمک، تشکیل جلسات توجیهی به منظور تامین تجهیزات زمستانی و سیستم گرمایشی خودرو جهت رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی نیز از دیگر تمهیدات صورت گرفته است. 

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل نسبت به نصب علائم استوانه‌ای لازم در کنار سرعتگیرها جهت عدم آسیب به سرعتگیرها در زمان برف روبی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز نسبت به آمادگی و اطلاع‌رسانی لازم در خصوص رعایت موارد ایمنی به ویژه احتمال خفگی بار گاز CO اقدام نمایند. 

وی در نهایت تاکید کرد: صدور هرگونه مجوز حفاری توسط مناطق در سطح شهر بجز موارد بسیار ضروری ممنوع است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


admin

Recent Posts

جزییات گروگانگیری یک زن و دخترش در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم/ عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در…

11 ساعت ago

گرمای بی‌سابقه تمدید شد

جهان رکوردهای گرما را برای یازدهمین ماه متوالی تمدید کرد.

11 ساعت ago

تداوم کیفیت هوای «قابل قبول» در پایتخت

طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۵۵ و…

11 ساعت ago

معلمان آزاد با این شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند

رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه فعالیت…

11 ساعت ago

تهران قدیم | حمل و نقل عمومی در تهران ۱۰۰ سال قبل این شکلی بود/ عکس

در میان قاجاریان، ناصرالدین‌شاه بیشتر از کالسکه استفاده می‌کرد. درشکه چون حدود ٤ نفر گنجایش…

11 ساعت ago

ورود سامانه بارشی جدید به کشور در هفته آینده/ تداوم بارندگی در این استان‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در مناطقی از خراسان شمالی،…

11 ساعت ago