Categories: زنجان

۹ دی نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، جلسه هماهنگی گرامیداشت ایام فاطمیه، سالروز حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه امام جمعه شهرستان سلطانیه با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ۹ دی و تجلیل از مقام شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: ولایت مداری و مبارزه با فتنه شباهت های این سه مناسبت است.

 حجت‌الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه حضرت زهرا با فتنه سقیفه و خلافت مبارزه کرد و حماسه ۹ دی در مقابله با فتنه گران بوجود آمد و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با فتنه بزرگ و جهانی داعش و گروه های تکفیری مبارزه می کرد، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) اولین آغازگر مبارزه با فتنه و اولین شهید راه ولایت است.

حسینی نسب با اشاره به زمینه های ظهور فتنه بر اساس نهج البلاغه، گفت: هواپرستی و بدعت در دین و عدم تشخیص حق و باطل از عوامل ایجاد فتنه است.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ هم بر اثر خودخواهی و هواپرستی و ایجاد بدعت برای ابطال انتخابات بود، ادامه داد: فتنه‌گران هم شعار طرفداری از قانون می دادند، ولی بر خلاف قانون حرکت می‌کردند و هم شعار طرفداری از امام داشتند اما وقتی به امام توهین شد سکونت کردند و حتی وقتی به عاشورا، امام حسین(ع) و ارزش‌‍های اسلام و انقلاب و ولایت فقیه توهین شد، توهین کنندگان مردم خداجو معرفی شدند.

امام جمعه سلطانیه به راه نجات از فتنه اشاره کرد و با بیان اینکه باید در زمان فتنه به دنبال شاخص و الگو باشیم، افزود: در زمان فتنه باید از کسی تبعیت شود که پرچم بصیرت آفرینی در دست اوست.

حسینی نسب با بیان اینکه در فتنه ۸۸ ولایت فقیه شاخص و بصیرت آفرین بود، گفت: بصیرت آفرینی‌های مقام معظم رهبری کشتی نجات از فتنه و پدید آمدن حماسه ۹ دی شد.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اهمیتِ بزرگداشت حماسه ۹ دی بعنوان یوم‌الله که در تاریخ انقلاب ماندگار شد، افزود: حماسه ۹ دی پیروزی بزرگ ملت ایران در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی و نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-12-30 18:06:26

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

توضیحات سلاجقه درباره ادعای آلودگی روخانه ارس

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره میزان آلودگی رود ارس توضیحاتی ارائه داد.

2 ساعت ago

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

2 ساعت ago

آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی/ ۵۳۰۰ شکایت!

سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد.

2 ساعت ago

جزئیات پرونده مسمومیت‌ الکلی پزشکان در شیراز از زبان سخنگوی قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضاییه جزئیات پرونده مسمومیت‌های اخیر در شیراز را تشریح کرد.

2 ساعت ago

ماجرای واردات روغن‌های آلوده؛ توزیع شدند یا در انبار هستند؟

سخنگوی قوه قضاییه گفت: تا امروز روغن‌های غیراستاندارد ترخیص نشده است، روغن‌ها در انبار نگهداری…

2 ساعت ago

آخرین وضعیت پرونده‌ بابک زنجانی اعلام شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: مجازات بابک زنجانی مطابق تبصره ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی…

2 ساعت ago