ماجرای مسمومیت گوارشی ۶۰ نفر در رامیان/ توضیح رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از پیگیری ویژه حادثه بروز علائم گوارشی در رامیان خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۶۰ نفر با علائم اسهال،... 9 ساعت پیش بیشتر بخوانید