کهگیلویه و بویراحمد

آقایان دولت روحانی مقصر حذف پروژه‌ها هستند/کمیسیون اصل ۹۰ پی‌گیر مقصرات ماده ۲۳

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران سید ناصر حسینی پوردر آئین کلنگ زنی طرح های برق رسانی به روستاهای باشت و بهسازی راه روستایی کوه دهک اظهار کرد: ما همه مناطق مختلف مانند دیشموک، سوق ، لنده و باشت و گچساران را یکسان نگاه می کنیم.

وی بیان کرد: در دیار سه شهید والامقام عهد بسته و می بندیم که در راه خدمت صادقانه نگاه ما عدالت محوربوده و با مبارزه با تبعیض کار می کنیم.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مبارزه با تبعیض و عدالت محوری شعار نیست، تصریح کرد: صادقانه در کنار مدیران دولت و استاندار هستم و هر آنچه که بتوانم برای پیشرفت و خدمت به مردم انجام خواهم داد.

حسینی پور عنوان کرد: آئین عملیات اجرایی ۲۰ طرح اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق در مناطق روستایی و شهری در باشت و عملیات اجرایی بهسازی راه روستایی کوه دهک آغاز شد.

وی گفت: تلاش می شود در گام اول با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۷۰ الی ۸۰ درصد در دو شهرستانهای باشت و گچساران هر چه زودتر تکمیل و به بهره بر داری برسند و این اقدام شعار یا بزرگ نمایی کار نیست بلکه تلاش برای رفاه هر چه بیشتر مردم منطقه است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای دو شهرستان پروژه هایی برنامه ریزی کردیم، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده که بعد از گذشت ۶ ماه از تحلیف من به عنوان نماینده در مجلس در ۳ برنامه هر کدام به مدت یک ساعت با مردم دو شهرستان حوزه انتخابیه خود صحبت خواهم کرد.

حسینی پوربا عنوان اینکه مدتی است که در فضای مجازی حرفهایی در خصوص حذف بخشی از پروژه های دو شهرستان گفته می شود، بیان کرد: در فضای مجازی شاهد بی اخلاقی و بی تقوایی در خصوص حذف پروژه های دو شهرستان هستیم.

وی افزود: به اطلاع مردمی می رسانم پروژه هایی از لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف می شود که ماده ” ۲۳ ” را نداشته باشد و همه این پروژه ها این ماده را نداشته و بدانید مقصر این اتفاق مدیران کل هستند که باید ۶ ماه الی ۱ سال قبل از ارسال لایحه بودجه از سوی دولت به صحن مجلس مشکل ماده ” ۲۳ ” را حل می کردند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا این ماده به سازمان برنامه و بودجه می رفت و از ۴ نقطه اعم از دفتر اقتصاد کلان، آمایش سرزمین ، دفتر محیط زیست و امور استانها جواب ارسال می شد و به سازمان برنامه و بودجه اعلام و درخواست تشکیل جلسه کمیسیون ماده “۲۳ ” را می دادند.

حسینی پور اضافه کرد: در این جلسه اعلام می کردند این پروژه ها مشکلی نداشته و بودجه آن را می بستند و یا به اعتبار آن اضافه می کردند.

وی گفت: آقایان در دولت روحانی در موضوع اجرای ماده “۲۳ ” کوتاهی و ترک فعل کردند و مقصر می باشند و این امر تنها مختص کهگیلویه و بویراحمد نبوده بلکه در تمامی استانهای کشور به دلیل این کوتاهی در نبود این ماده بودجه های پروژه ها حذف شده است.

 نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلایل عنوان شده باید مقصران در کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی جوابگو بوده و جواب بدهند.

حسینی پور با اشاره به اینکه به دلیل نبود ماده ۲۳ در پروژه خط نا امیدی به ذهنتان خطور نکند، عنوان کرد: در جلسه ای که با حضور استانداران و مجمع نمایندگان استانهای کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر برگزار شد و بعد از صحبت با آقایان حاج بابایی و نادران و میرکاظمی برای حل مشکل این پروژه ها و راه حل برای آنها و اینکه نباید بخاطر کوتاهی عده ای از مدیران و دولت گذشته به مردم ظلم شود جلسه ای با رئیس جمهور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به رئیس جمهور پیشنهاد دادم که شما ردیف بودجه ای در لایحه ۱۴۰۱ اخذ کرده و برای پروژه هایی که ماده “۲۳ ” را ندارند دیده شود و اگر در یک فاصله زمانی نتوانستند این ماده را جذب کنند این بودجه ها برگشت بخورد ولی اگر در این مدت زمان نهایت ۶ ماهه این مشکل حل شد بودجه به طرح هایی که فاقد این ماده هستند داده شود تا آنها تکمیل و به بهره برداری برسند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با این شفافیت حقیقت موضوع با توجه به تبلیغات سوئی که در فضای مجازی در حال انتشار است مشخص می شود.

حسینی پور بیان کرد: ما صادقانه در کنار مردم و مدیران پر تلاش ایستاده ایم و برای رفاه حال شهروندان و رونق منطقه بدون توجه به تبلیغات سوء و نا امید کننده به کار خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا