البرز

اجرای پروژه تعریض زیرگذر سرحدآباد نیازمندحضور میدانی کارشناسان دارد

بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، امروز در گفت‌وگو با برگزیده های ایران در فردیس، از بازدید محل احداث پروژه زیرگذر سرحدآباد و رصد روند اجرای آن خبر داد و گفت: اجرای پروژه زیرگذر سرحد آباد بدلیل وجود ریل گرم و تردد لحظه ای قطارها و محدودیت‌های فنی شرکت راه آهن نیاز به پیگیری نظارت و کارشناسی و حضور میدانی بیشتری دارد و ما تا حصول نتیجه و بهره‌برداری از آن پیگیر خواهیم بود.

این مقام مسؤول ادامه داد: با تامین اعتبارات لازم که از قبل حسب دستور فرماندار شهرستان به این پروژه تخصیص داده شده انتظار می‌رود شهرداری در اجرای آن هیچ فرصتی را از دست ندهد و مطالبه به حق شهروندان شریف سرحدآباد در اسرع وقت محقق شود.

معاون امور عمران فرماندار فردیس با یادآورشدن محرومیت و نواقص زیرساختی موجود در محله سرحدآباد از اجرای پروژه‌های دیگر در آن منطقه پس از برگزاری مناقصه توسط شهرداری باعناوین بهسازی و زیرسازی معابر، ساماندهی نهر آب و پیاده رو سازی خبر داد.

وی اضافه کرد: پروژه احداث زیرگذر سرحدآباد با تعیین اعتبار بالغ بر۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۶ ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری به همت فرمانداری شهرستان فردیس و توسط شهرداری فردیس و با نظارت و هماهنگی شرکت راه آهن تهران در حال اجرا است.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا