اخبار ورزشی

واکنش حسینی به آشتی کنان علی خطیر و نکونام/ به نظر من تعطیلی لیگ اشتباه بود

واکنش حسینی به آشتی کنان علی خطیر و نکونام/ به نظر من تعطیلی لیگ اشتباه بود

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال پس از بازگشت از مسابقات آسیایی هانگژو نسبت به اتفاقات باشگاه استقلال به گفتگو پرداخت و از رفع کدروت‌های مدیرعامل و سرمربی استقلال ابراز خوشحالی کرد.

کاپیتان استقلال آشتی کنان علی خطیر و جواد نکونام را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این چند ماه برای استقلال خیلی سخت گذشت و بحث‌هایی وجود داشت که ذهن بازیکنان را درگیر کرده بود، خیلی خوشحالم که این آشتی انجام شد، من مطمئنم که با آقای نکونام نتیجه خواهیم گرفت با تلاش و انگیزه‌ای که از ایشان در چند هفته گذشته دیدم اطمینان دارم که موفق خواهیم شد.

دروازه‌بان استقلال در واکنش به پرداختی‌های باشگاه استقلال گفت: ۱۰ درصد دریافت کردم و ۳۵ درصد از پارسال مانده است که انشالله باشگاه تلاش خواهد کرد و پرداخت می‌کند.

حسینی نسبت به تعطیلات لیگ به دلیل بازی‌های امید گفت: به نظر من تعطیلات لیگ مبتدی بود و از قبل باید فکری برای این موضوع می‌کردند، نیازی نبود کل لیگ تعطیل شود، بازی‌های استقلال و گل گهر را کنسل می‌کردند و تیم‌های دیگر بازی می‌کردند، ما هم در زمان مناسب ۲.۳ هفته به تعویق افتاده را بازی می‌کردیم، تیم‌ها از این وقفه ایجاد شده ضرر کردند.

۲۵۸۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا