آذربایجان شرقی

ارتقاء دانش و رفع موانع در صنعت چرم/ صنعت چرم نقشه راه ندارد

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، محمد کلامی در دیدار با فعالان صنعت چرم تبریز، اظهار داشت: صنعت چرم بخشی از هویت اجتماعی و فرهنگی استان و از برندهای صنعت تبریز است و محصولات چرم را با نام تبریز می‌شناسند.

 وی با بیان اینکه بخش دولتی به عنوان تسهیل‌گر در کنار بخش خصوصی قرار دارد، اضافه کرد: فعالان صنعت چرم برنامه خود را برای رفع مشکلات این صنعت ارائه‌ دهند تا هماهنگی‌های لازم برای حمایت از این صنعت انجام گیرد.
 
کلامی با تاکید بر لزوم وجود نقشه‌ راه برای آینده صنعت چرم، گفت: این صنعت قدیمی و ریشه‌دار، نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده و اشتغال ایفا می‌کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه دیرینه تبریز در حوزه کفش و چرم و حضور فعال واحدهای تولیدی این بخش، ارتقای علمی و تجربی دست‌اندرکاران این صنعت ضروری است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/ر


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا