کرمانشاه

پاسداشت ۴۱ سال استکبارستیزی در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه کرمانشاه+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، مراسم یوالله ۱۳ آبان‌ماه در قالب تجمعاتی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرها و بخش‌های تابعه استان کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم در شهر کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم ولایی و شهیدپرور استان مقابل مسجد جامع کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح در حال برگزاری است.

این مراسم باشکوهی با حضور دانش‌آموزانی از مقاطع مختلف تحصیلی با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در حال برگزاری است.

عباس سروری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران، اظهار داشت: ان‌شاءالله امروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی شاهد افول و نابودی استکبار جهانی و آمریکا جنایتکار باشیم.

وی ادامه داد: امروز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، طی سال‌های گذشته ملت ایران در روز ۱۳ آبان با حضور یکپارچه خود در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی قد علم کردند.

سروری تصریح کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآورد سه رویداد تاریخی انقلاب اسلامی تبعید امام در سال ۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان ایران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش‌آموزان پیرو خط ایران است.

فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در ادامه این گفت‌وگو به خبرنگار برگزیده های ایران، گفت: کانون در این هفته برنامه‌های مختلفی را در قالب حضوری و همچنین فضای مجازی برای دانش‌آموزان داشته است.

وی ادامه داد: امروز بچه‌های کانون درب مسجد جامع اجرای سرود داشتند و مربیان هم عروسکی که نماد استکبار است را آماده کرده تا توسط بچه‌ها نابود شود.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا