چهارمحال و بختیاری

انتخاب رئیس هیات سوارکاری استان چهارمحال وبختیاری

انتخاب رئیس هیات سوارکاری استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مجمع انتخابات هیات سوارکاری استان با حضور رضا زندی سرپرست فدراسیون سوارکاری برگزار شد.

در ابتدای مجمع محمود بهرامی سرپرست هیات سوارکاری استان شرحی‌ از برنامه های این‌ هیات را ارائه کرد.

در ادامه نامزدهای مجمع انتخاباتی برنامه های خود را ارائه کردند و سپس رای گیری مجمع برگزار شد و حامد فروزنده با ۲۴ رای به عنوان رئیس جدید هیات سوارکاری استان به مدت ۴ سال انتخاب شد.

فروزنده گفت: تقویت کمیته آموزش و ضرورت آموزش اصولی، پیگیری کلاس های مربیگری و داوری، توجه ویژه به بانوان در این رشته ورزشی و راه اندازی باشگاه ویژه بانوان، تعامل با دانشگاه ها و استفاده از امکانات و ظرفیت آنها، برگزاری مسابقات با استفاده از ظرفیت باشگاه داران و تشکیل کمیته های استعدادیابی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در دستور کار این هیات خواهد بود.

در ادامه سرپرست فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری مهد اسب است افزود: با توجه به ظرفیتی که استان از لحاظ جغرافیایی دارد در زمینه تربیت اسب های کورس می توان سرمایه گذاری کرد.

رضا زندی تاکید کرد: با توجه به استقبال بانوان از این رشته ورزشی برگزاری کلاس آموزشی ویژه بانوان به قید فوریت انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی اسب با استفاده از میکروچیپ با حضور کارشناسان فدراسیون، فعال کردن کمیته های فدراسیون ازجمله پرش با اسب، زیبایی، اسب دوانی، هنرهای رزمی و … با توجه به فرهنگ استان، جذب سرمایه گذار و راه اندازی پیست های اسب سواری را از مهمترین برنامه های این هیات برشمرد.

زندی تشکیل کمیته پیشکسوتان را مهم دانست و تاکید کرد: این اساتید از سرمایه های ما هستند و باید از تجارب آنها استفاده کنید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: ما همیشه در کنار این ورزشکاران هستیم و بحث آموزش مربیان و داوران بویژه قسمت بانوان در دستور کار خواهد بود.

موعود بنیادی فرد افزود: امیدواریم استان چهارمحال و بختیاری با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقیلم آب وهوایی که دارد مکانی برای مسابقات و تمرینات اسب ها تبدیل شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا