کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد از روند ساخت بیمارستان بهمئی /یزدانپناه: پیمانکار خلع ید شود

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید جواد هاشمی معاون استاندار برگزار شد در این نشست پرویز یزدان پناه با اشاره به مشکلات موجود اظهار کرد: با وجود کاهش محدودیت‌ها انتظار رعایت بیشتر پروتکل‌ها را داشتیم.

وی گفت: اما متاسفانه در اماکن ورزشی استخرها و نانوایی‌ها رعایت پروتکل‌ها بسیار ضعیف است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه جهش آمیکرون می‌تواند در دو تا سه روز دو برابر شده و در طول ۱۰ روز یک کشور را همه‌گیر کند افزود: می‌بایست نظارت بیشتری در زمینه‌های مختلف از جمله در بازار و اماکن پر تجمع صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای شرکتی ۵ تا ۶ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند گفت: درخصوص خرید دارو و سایر اقلام نیز هنوز چیزی به ما پرداخت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در این هفته ۴۱ متخصص را در سراسر استان تقسیم کردیم تا بتوانند به مردم در زمینه های مختلف و تخصص‌های گوناگون خدمات دهی کنند.

وی گفت: عمده بخش‌های جراحی به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شده و خدمات مطلوب تری را در این بیمارستان داشته باشیم.

این مسئول توضیحاتی در خصوص بیمارستان نرگسی گچساران و عدم شروع به کار آن داد و گفت: از سال ۹۲ تا ۹۹ این بیمارستان به عنوان بیمارستان جایگزین شهید رجایی مد نظر قرار داده بود اما با موافقت وزارت بهداشت بیمارستان مستقل شد ما نیز رئیس مستقل برای این بیمارستان در نظر گرفتیم و ۶۰ نفر نیرو دارد که از طریق امتحان شروع به کار خواهند کرد اگر این بیمارستان راه‌اندازی نشود دهدشت و گچساران از لحاظ تخت‌های بیمارستانی دچار مشکل خواهد شد.

یزدان‌پناه گفت: مسئولان سیاسی استان کمک کنند بیمارستان راه اندازی شود و مانعی در راه آن نباشد چرا که امکانات آن به صورت ۱۰۰ درصدی آماده بوده و مشکلی برای راه اندازی ندارد وی در خصوص بیمارستان بهمئی هم گفت: چند ماه است که نامه نوشته‌ایم پیمانکار را خلع ید کنید ده میلیارد تومان به او داده ایم اما به اندازه ۶ میلیارد تومان بیشتر کار نکرده که باید خلع ید شود تا ما بتوانیم به صورت امانی کار بیمارستان را انجام دهیم این موضوع در جلسه شورای تامین مانده و وقت را از دست داده ایم امیدواریم که به این موضوع نیز رسیدگی شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا