اصفهان

رژیم غاصب صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که شامگاه دوشنبه در حسینیه مرکز شهر نطنز برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی سردار دل‌ها و فرمانده محبوب قلب‌ها بود، شهید سلیمانی فردی بود که مقام معظم رهبری وی را در قالب مکتب به دنیا معرفی کرد.

 وی افزود: عمق راهبردی و تأثیرگذاری قدرت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت توسط شهید سلیمانی فرماندهی شد و وی توانست جنگ‌های ترکیبی، نیابتی و توطئه‌های آمریکای جنایتکار و اذنابش را در دولت‌سازی، تجزیه عراق، تجزیه سوریه، شکست جبهه مقاومت و حمله به ایران را از بین ببرد.

فدا خاطرنشان کرد: امروز وحدت جهان اسلام حول محور مقاومت شکل‌گرفته و اگر دنبال تمدن اسلامی هستیم باید با فرهنگ ایثار و شهادت و تجربه ۸ سال دفاع مقدس و همچنین تأسی از جبهه مقاومت به تمدن اسلامی برسیم.

شهید سلیمانی فردی خستگی‌ناپذیر بود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در خصوص ویژگی‌های سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی به خداوند متعال ایمان داشت و در مسیر ائمه معصومین حرکت می‌کرد، خشوع، خضوع و تواضع داشت و فردی مردمی و خاکی بود.

وی از ویژگی‌های بسیار مهم شهید سلیمانی را ولایتمداری و دنباله‌روی ولایت‌فقیه دانست و گفت: شهید سلیمانی فردی خستگی‌ناپذیر بود و چهل‌ویک سال مبارزه کرد و از پا ننشست، سختی کشید ولی با توکل بر خدا در همه جبهه‌ها موفق بود.

فدا گفت: امروز خون حاج قاسم و ابو مهدی المهندس وحدت ملت ایران و عراق را رقم‌زده است، دشمن سال‌ها دنبال تفرقه بین شیعیان ایران و عراق بود اما شهادت این دو نفر وحدت ملت ایران و عراق را به دنبال داشت و فرودگاه بغداد را در سالگرد مراسم ایشان ملاحظه کردید که عاشقان شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس در آنجا برای گرامیداشت شهید سلیمانی جمع شدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی فصل جدیدی در جبهه مقاومت ایجاد کرد، گفت: از دست دادن حاج قاسم خسارت سنگینی بود ولی پرچم حاج قاسم بر زمین نخواهد ماند.

سردار فدا با بیان اینکه ما انتقام خون حاج قاسم و هم‌رزمانشان را خواهیم گرفت، تأکید کرد: انتقام اصلی ما خروج آمریکا از خاورمیانه خواهد بود، آمریکایی‌ها همواره در حال رقم زدن توطئه‌هایی در منطقه هستند که امنیت رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: آمریکایی‌ها تمام تلاششان را کردند که آرامش در سرزمین اشغالی ایجاد کنند، اما به برکت جبهه مقاومت و خون شهدای مدافع حرم امروز رژیم صهیونیستی در محاصره کامل جبهه مقاومت قرار گرفته و مهاجرت معکوس از رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی و آمریکایی شدت گرفته است.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا