قم

بازگشت بدمینتون‌بازان رعد قم به صف مدعیان

به گزارش برگزیده های ایران از قم، نماینده بدمینتون قم در پنجمین هفته رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور یک برد دیگر به دست آورد تا فاصله خود را با رده‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر کاهش داده و بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی این فصل ملحق شود، تیمی که اکنون از ۵ بازی ۳ برد و ۲ باخت در کارنامه دارد.

تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته اول با نتیجه ۳ بر ۲ در خانه به هیات سیستان و بلوچستان باخت، در هفته دوم ۳ بر ۲ میزبان خود تیم هیات اراک را شکست داد، در هفته سوم ۴ بر ۱ بازی خانگی برابر تیم توس‌مسیر مشهد را مغلوب کرد و در هفته پنجم در میهمانی دانشگاه یزد به برتری ۳ بر ۲ دست پیدا کرد.

در لیگی که با حضور هشت تیم به شکل رفت و برگشت در مدت ۱۴ هفته برگزار می‌شود و ۹ هفته دیگر از بازی‌ها باقی مانده، برای رعد پدافند هوایی قم دیگر جای هیچ خطا یا لغزشی نیست، تیمی که مدعی است از عنوان قهرمانی فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر دفاع کرده و دومین قهرمانی متوالی خود را به دست بیاورد.

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در پنجمین هفته رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در میهمانی دانشگاه یزد به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید تا سومین پیروزی این فصل را کسب کند و با روحیه‌ای مضاعف آماده مصاف حساس هفته ششم برابر تیم چادرملو اردکان شود.

نتایج دیدارهای انفرادی و دوبل مصاف رعد قم و دانشگاه یزد:

انفرادی اول: مهران شهبازی (رعد قم) ۲ – امیرحسین حسنی (دانشگاه یزد) ۱

انفرادی دوم: محمد پایروند (رعد قم) ۲ – سجاد ترابی (دانشگاه یزد) صفر

۲ نفره اول: مهران شهبازی و صدرا صادقی (رعد قم) صفر – مجتبی کاظم زاده و محمد علی فقیه خراسانی (دانشگاه یزد) ۲

۲ نفره دوم: محمد پایروند و امیر قاسمی (رعد قم) ۲  – سجاد ترابی و محمدرضا حیدری (دانشگاه یزد) صفر

انفرادی سوم: محمدمعین خاکی (رعد قم) صفر – محمد علی فقیه خراسانی (دانشگاه یزد) ۲

هشت تیم حاضردر مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون مردان ایران در ادامه ۱۴ هفته دیدارهای رفت و برگشت این فصل روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه دیدارهای هفته ششم را برگزار خواهند کرد، در این هفته تیم رعد پدافند هوایی قم در خانه برابر تیم چادرملو اردکان به میدان می‌رود.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا