خراسان شمالی

مشکلات خراسان‌شمالی با کار روتین اداری قابل حل نیست/خراسان‌شمالی می تواند جزو ۱۰ استان برتر کشور شود

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، پیش از ظهر امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی که با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار کرد: خراسان شمالی محرومیت های زیادی دارد که هر چقدر تلاش شود جبران پذیر نیست، بنابراین امکان کار و فعالیت برای استاندار جدید بسیار زیاد است.

وی گفت: استاندار جدید خراسان شمالی بومی و آشنا به ظرفیت های استان و دارای چهره دانشگاهی و اجرایی است و امیدواریم در زمان مسئولیت ایشان بخش عمده ای از نواقص استان برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری با تدبیر و مدیریت و با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت ها، خراسان شمالی می تواند جزو ۱۰ استان برتر کشور شود که تحقق این هدف مستلزم وحدت و همدلی تمامی اجزای استان و حمایت‌های سطح ملی برای پیشبرد کارهاست.

وی تصریح کرد: مشکلات خراسان شمالی با کار روتین اداری قابل حل نیست و مجموعه مدیریت استان باید تمامی توانایی و انرژی خود را برای حل مشکلات صرف کند.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: دولت باید به استان‌های عقب افتاده توجه بیشتری داشته باشد تا توزیع امکانات در کشور یکسان شود.

انتهای پیام/ن/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا