اخبار روز

ثبت‌نام نهایی ۵۷۰ نفر در انتخابات مجلس از صبح امروز تاکنون

ثبت‌نام نهایی ۵۷۰ نفر در انتخابات مجلس از صبح امروز تاکنون

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری برگزیده های ایران، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به آخرین آمار نام‌نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از صبح امروز تاکنون تعداد ۵۷۰ نفر از متقاضیان که در دوره پیش ثبت نام در فرآیند انتخابات مجلس شرکت کرده بودند وارد سامانه شدند و ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند.

تشریح شرایط ثبت نام نهایی در انتخابات از زبان رئیس ستاد انتخابات کشور

 

وی افزود: متقاضیان ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی  از ساعت ۷ صبح امروز تا ساعت ۱۸ روز سوم آبان فرصت دارند تا با مراجعه به پنجره واحد وزارت کشور مراحل ثبت‌نام خود در انتخابات را نهایی کنند. 

اسلامی یادآور شد: متقاضیان حتما به این نکته توجه داشته باشند که پس از  تایید نهایی اطلاعات، امکان ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت. 

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: شماره حساب غیرتجاری که داوطلبان به ستاد انتخابات اعلام می‌کنند حتما باید مختص مصارف انتخاباتی آنها باشد و در امور دیگر معرفی نمی‌شود. بر همین اساس توسط بانک مرکزی بخش‌نامه‌ای منتشر شده تا بانک‌های عامل این توجه را به داوطلبان بدهند. در مورد سابقه فعالیت ۵ ساله نیز داوطلبان باید در قالب فایل پی دی اف سابقه فعالیت اجرایی، آموزشی، پژوهشی یا قضایی خود را در پنجره واحد وزارت کشور بارگذاری کنند. 

وی خاطرنشان کرد: چنانچه متقاضی در پیش‌ثبت نام شرکت کرده باشد ولی اطلاعات خود را در بخش ثبت‌نام نهایی وارد نکند، طبق قانون به منزله انصراف وی از داوطلبی در انتخابات مجلس در نظر گرفته می‌شود. بنابراین حتما داوطلبانی که در پیش‌ثبت نام کدپیگیری دریافت کرده‌‌اند باید با مراجعه به پنجره واحد وزارت کشور ثبت‌نام خود در انتخابات را نهایی کنند. 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا