لرستان

اختصاص ۱۵۸ میلیارد تومان جهت احیای واحدهای تولیدی صنعتی بروجرد

اختصاص ۱۵۸ میلیارد تومان جهت احیای واحدهای تولیدی صنعتی بروجرد

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، فرهاد زیویار در حاشیه بازدید و بهره برداری از واحدهای تولیدی در بروجرد با اشاره به وضعیت احیای صنایع تولیدی در شهرستان بروجرد گفت : واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان بروجرد نسبت به صنایع مستقر در سایر شهرستانها در شرایط مطلوب و بهتری قرار دارند .

وی افزود : باتوجه به ظرفیت و پتانسیل تولید در این شهرستان حدود ۱۵۸ میلیارد تومان جهت احیای واحدهای تولیدی و صنایع جهت ایجاد اشتغال جدید تخصیص داده شد

زیویار همچنین تصریح کرد : راه اندازی کارخانه خودروسازی در این شهرستان با تولید سالانه ۳۰ هزار دستگا خودرو از اقدامات مهم دیگر دولت در لرستان بوده که خوشبختانه پس از تلاشهای زیاد به سرانجام رسید.

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات واحد تولیدی گرین کو اظهار داشت : این واحد تولیدی در تولید قطعات پلاستیکی موتور سیکلت در حال فعالیت است اما در حوزه راهداری و اداره گاز با مشکلاتی مواجه می باشد که فرماندار بروجرد را بعنوان نماینده استاندار را مامور رسیدگی و حل این موضوع معرفی نمودیم و قطعاً ظرف چند روز آینده مشکل این واحد تولیدی نیز برطرف خواهد شد .

زیویار در پایان گفت: واحد تولیدی گرین کو بروجرد در زمینی به مساحت حدود ۱۸۰۰ متر مربع ساخته شده و بیش از ۴۰ نفر مستقیم در آن مشغول کار هستند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا