اردبیل

استاندار اردبیل: تحول‌خواهی با اقدامات جهادی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش‌ازظهر امروز در نشست با اعضای قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت زهرا(س) اردبیل اظهار کرد: هرگونه تحول و تغییر موجب رشد، شکوفایی و توسعه می‌شود و این عمل جز با اقدامات جهادی، انقلابی و کار در میدان تحقق نمی‌یابد.

وی افزود: حضور جوانان در عرصه و اقدامات انقلابی آن‌ها، باعث مضاعف شدن انگیزه فعالیت مسؤولان و افزایش خدمتگزاری بی‌منت آن‌ها می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: اخلاص و پاک‌دستی خدمتگزاران دارای اهمیت بوده و این اخلاص و نیت پاک سبب به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و اهداف خواهد بود.

عاملی بیان کرد: وقتی جوانان مخلص بدون کوچک‌ترین تمنا، در میدان پای کار هستند، مسؤولین باید با انگیزه و هدف راسخ برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش کنند.

تلفیق کار جهادی و ساختار اداری مورد توجه قرار می‌گیرد

وی ادامه داد: تلفیق کار جهادی و ساختار اداری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی را با بهره‌گیری از امکانات موجود تا پایان سال مورد توجه قرار خواهیم داد و در صورت حصول نتیجه مثبت، نسبت به توسعه سایر مسائل سعی خواهیم کرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اقدامات قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت زهرا(س) یک الگوی تمام‌عیار برای سایر نهادها بوده و امروز با شنیدن دیدگاه‌ها و گزارش کمیته‌های مختلف این قرارگاه برای آینده امیدوار شدم که این برنامه‌ها می‌تواند برای کشور یک الگوی عملیاتی باشد.

عاملی اظهار کرد: زحماتی که این جوانان در گذشته متقبل شده‌اند باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و اهداف سازمانی به نتیجه مطلوب برسد.

لزوم تشکیل تیم‌های عملیاتی از جوانان در مناطق کم‌برخوردار

وی گفت: باید در محلات کم‌برخوردار، روستاها، مدارس و حواشی شهرها تیم‌های عملیاتی از همین جوانان تشکیل گردد و با کار جهادی و استفاده از امکانات موجود سیستم اداری، مسائل و مشکلات شناسایی‌شده، بررسی و حل شوند.

استاندار اردبیل افزود: در روستاهایی که از امکانات رفاهی کمتری برخوردارند، با برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی را آغاز کنیم و هر آن‌چه که نیاز دارند احصا و در حد امکان در اختیار این زحمتکشان قرار دهیم.

عاملی بیان کرد: بنده شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارم و همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که خون خود را برای عزت و شرف مردم و کشور نثار کردند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا